سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52536
|
13:26 - 1400/03/23
نسخه چاپی

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

قریب ۱۰ هزار رأی اولی در استان ایلام آماده انتخابات هستند

قریب ۱۰ هزار رأی اولی در استان ایلام آماده انتخابات هستند
جلسه هماهنگی ویژه دانش آموزان رأی اولی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان با موضوع مشارکت حداکثری، آگاهانه و فعالانه دانش‌آموزان رأی اولی برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ "کرم رضا نصرالهی"، معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در نشست هماهنگی ویژه دانش آموزان رأی اولی که صبح امروز برگزار شد، گفت: در آستانه برگزاری همزمان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا هستیم و موضوع انتخابات در ایجاد همبستگی در عرصه داخلی و اقتدار ملی در عرصه خارجی نقش بی‌بدیلی دارد.

وی اظهار کرد: امید آفرینی منجر به مشارکت حداکثری در انتخابات می شود و کمک می کند تا مشارکت حداکثری تحقق یابد.

نصرالهی افزود: بی‌شک حضور رأی اولی‌ها در انتخابات می‌تواند در افزایش نشاط و شور فضای انتخابات مؤثر باشند، نوجوانانی که برای نخستین بار می‌خواهند شعور سیاسی خود را بسنجند.

حجت الاسلام کلانتری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز گفت: با برنامه‌ریزی و اقدامات فرهنگی مناسب توسط تشکل ها و استفاده از ظرفیت شبکه آموزشی دانش آموزان شاد این دانش آموزان که به سن تکلیف سیاسی رسیده اند با شوق و احساس تعلق خاطر به کشور خود در انتخابات مشارکت فعالانه خواهند داشت.

وی اظهار کرد: شور و شوق رای اولی ها در ایلام برای حماسه حضور در نخستین تجربه مشارکت سیاسی و سهیم شدن در تعیین سرنوشت آتی کشور بسیار چشمگیر است تا اولین مهرحضور را در شناسنامه های خود ثبت و ضبط کنند.

 

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب