سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52512
|
17:00 - 1400/03/21
نسخه چاپی

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:

پنجمین روز متوالی بدون فوتی کرونا در ایلام ثبت شد

پنجمین روز متوالی بدون فوتی کرونا در ایلام ثبت شد
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تعداد فوتی های ناشی از کرونا در این استان روند کاهشی دارد و پنجمین روز متوالی بدون فوتی کرونا در این استان ثبت شد.

به گزارشايلام بيدار،دکتر" محمد کریمیان "، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: این هفته تنها در روز شنبه ۲ مورد فوتی کرونا رخ داد و پس از آن پنج روز بدون فوتی ثبت شد این در حالیست که هفته ماقبل آن هشت نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه روز گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت نشده، مجموع فوتی های استان تا این لحظه همچنان ۷۹۶ نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۶۵ ابتلای جدید کرونا روز گذشته شناسایی شد و مجموع مبتلایان استان به ۳۹ هزار و ۲۷۴ نفر افزایش یافت.

دکتر کریمیان افزود: ۱۵ بستری جدید ناشی از کرونا روز گذشته در مراکز درمانی بستری شدند و تعداد بستری های موجود در استان ۹۳ نفر است.

وی با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان کرونا در استان ۳۸ هزار و ۲۰۷ نفر است، اظهار داشت: از بستری های جدید چهار نفر مربوط به ایوان، سه نفر ایلام، سه نفر آبدانان، سه نفر مهران و ۲ نفر نیز مربوط به دره شهر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شهرستان های ایلام، دهلران و چوار در وضعیت نارنجی و آبدانان، دره شهر، بدره، چرداول، ایوان، سیروان، مهران، ملکشاهی و هلیلان در وضعیت زرد قرار دارند.

دکتر کریمیان تاکید کرد: با وجود عبور از موج سهمگین چهارم و کاهش نسبی فوتی ها، کرونا همچنان در کمین است و ساده انگاری ها و عدم رعایت پروتکل ها به شیوع بیشتر آن دامن می زند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب