سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52503
|
11:55 - 1400/03/19
نسخه چاپی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام؛

گول شبهات انتخاباتی درفضای مجازی رانخوریم

گول شبهات انتخاباتی درفضای مجازی رانخوریم
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام؛با بیان اینکه من از فضای مجازی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات استفاده می‌کند، گفت: دشمن همواره سعی کرده انتخابات‌ها را تحت الشعاع قرار دهد.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام "علی اشرف علیمحمدی"، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه انتخابات پیش رو به یک کابوس برای دشمنان تبدیل شده است؛ گفت: در هر انتخابات دشمنان نظام بسیج می‌شوند تا مسلمانان را از حضور در پای صندوق‌های رأی دلسرد کنند و تمام رسانه‌های خود را نیز به این امر معطوف کرده‌اند؛ لذا حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی پشتوانه عظیمی برای نظام است.

وی اظهار کرد:شرط اول برای پیروزی در جنگ اقتصادی؛ مدیریت جهادی، روحیه انقلابی و دلسوزی عمیق برای گرفتاری مردم است.

حجت الاسلام علیمحمدی بیان کرد: با مدیریت جهادی و تکیه بر نخبگان جوان دارای روحیه انقلابی، تهدید و تحریم تسلیحاتی را به فرصت توانمندی و خودکفایی نظامی، از جمله در صعنت موشکی تبدیل نمودیم.

وی افزود:استکبار جهانی بر تشدید تحریم ها می افزاید، لکن نباید فراموش کرد که کلید عمده مشکلات، در داخل کشور است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با بیان اینکه دشمن از فضای مجازی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات استفاده می‌کند، گفت: ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و دشمن همواره با تمامی تجهیزات خود به میدان آمده و سعی کرده است همه انتخابات‌ها را تحت الشعاع قرار دهد.

وی در پایان گفت:شرکت در انتخابات رأی به اسلام است و قطعاً مشارکت بیشتر موجب خوشحالی دوستان و مشارکت کمتر موجب خوشحالی دشمنان خواهد شد،

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب