سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52501
|
09:56 - 1400/03/19
نسخه چاپی

مدیر شبکه بهداشت و درمان هلیلان گفت:

تزریق ۷۰۶ دوز واکسن کرونا در هلیلان

 تزریق ۷۰۶ دوز واکسن کرونا در هلیلان
مدیر شبکه بهداشت و درمان هلیلان گفت: ۷۰۶ دوز واکسن کرونا از آغاز شروع سند ملی واکسیناسیون تا کنون در این شهرستان تزریق شده است.

به گزارشايلام بيدار،دکتر فاطمه کریمی"، با بیان اینکه ۳.۸ جمعیت شهرستان واکسینه شده اند افزود: تاکنون برای افراد بالای ۸۰ سال ۱۳۵ دوز، ۸۰ تا ۷۵ سال ۹۳، ۷۰ تا ۷۵ سال ۱۰۵ و رنج سنی ۷۰- ۶۵ سال ۱۷۲ دوز تاکنون در این شهرستان تزریق شده است.

وی یادآور شد: همچنین صد و ۱۱ دوز به پرسنل بهداشت، نظام پزشکی سه، فوریت‌های پزشکی ۱۷، کارآموزی بهورزی ۲، پرسنل فرمانداری چهار و بیماران خاص شهرستان براساس سند ملی واکسیناسیون ۶۲ دوز تزریق شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هلیلان بیان کرد: استقبال خوبی در این شهرستان در بحث واکسیناسیون عمومی شکل گرفته است و کارکنان بهداشت و درمان در این زمینه پای کار بوده و تمام توان خود را بکار گرفته اند.

کریمی تاکید کرد: به موازات عملیات تزریق واکسن کرونا در شهرستان، طرح شهید سلیمانی و غربالگری نیز همچنان با قدرت در شهرستان ادامه دارد و به ازای هر تست مثبت بیش از ۱۰ تست از اطرافیان مبتلایان گرفته می‌شود.

وی در ادامه از تشکیل گروه بازرسی نظارت میدانی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب انتخاباتی در شهرستان خبر داد و گفت: این گروه بازرسی متشکل از نیروی شبکه بهداشت، بسیج و هلال احمر است که در روز انتخابات بصورت میدانی از کلیه شعبات اخذ رای بازدید خواهند کرد.

کریمی یادآور شد: هر گونه تجمع انتخاباتی، مراسم سخنرانی و مناظره در فضا‌های سربسته نظیر مساجد، تالار‌ها و سالن‌ها ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هلیلان اضافه کرد: سقف شرکت کنندگان در نشست‌های انتخاباتی استان حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت مکان مورد نظر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است و باید بر این مهم با دقت نظارت شود.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب