سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52485
|
20:40 - 1400/03/17
نسخه چاپی

دیدگاه های نمایندگان مردم استان در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی قالیباف در ایلام؛

توسعه راه ها و اتصال ریلی، مهمترين دغدغه های مردم/ مدیریت ثروت های استان باید در دست مردم ایلام باشد

توسعه راه ها و اتصال ریلی، مهمترين دغدغه های مردم/ مدیریت ثروت های استان باید در دست مردم ایلام باشد
نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی قالیباف در ایلام دیدگاه های خود را مطرح کردند.

به گزارشايلام بيدار، "بهزاد علیزاده"، نماینده حوزه انتخابیه دهلران در نشست نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ایلام که عصر امروز در استانداری ایلام برگزار شد با بیان اینکه به دنبال توسعه راه ها و اتصال ریلی ایلام هستیم گفت: تونل کبیرکوه یکی از مهمترين دغدغه های مردم است که نیاز دارد هر چه سریعتر راه اندازی گردد.

علیزاده اظهار کرد: یکی از مهمترين مطالبات مردم در حوزه سد سیمره، راه اندازی سد تنظیمی در پایین دست است.

نماینده حوزه انتخابیه دهلران  با اشاره به نگاه ویژه مجلس به استان های محروم افزود:درخواست داریم تا تعداد نمایندگان استان از سه نفر به ۵ نفر افزایش یابد.

مدیریت ثروت های استان باید در دست مردم ایلام باشد

"سارا فلاحی"، نماینده ایلام نیز در این نشست گفت:اتفاقات اخیر در طول این سال‌ها باعث شده تا تاریخ چند هزاره ساله این دیار بر باد رود و علیرغم ثروت های زیاد، مردم در رنج هستند.

فلاحی در ادامه اظهار داشت: آقای قالیباف شما بعنوان یک نیروی جهادی در راس مجلس هستید و انتظار می رود بالا اندیش هم باشید و اجازه ندهید حق مردم این استان ضایع شود.

وی ضمن بیان اینکه مدیریت ثروت ها باید در دست مردم ایلام باشد و وقتی مدیریت نفت و گاز در دست ما نیست و بومی ها اخراج می شوند توهین به مردمان این دیار است، افزود: انتظار داریم در دوران جهاد اقتصادی به مردم استان ایلام توجه اساسی شود.

بازارچه های مرزی باید توسعه يابند

"علی اکبر بسطامی"، دیگر نماینده ایلام هم در این نشست گفت: در موضوع راه آهن و در برنامه ششم توسعه و بالا دستی برای استان‌های نفتی تاکید فراوانی شده تا به ریل متصل شوند و اما علت وصل نشدن این اتصال را نمی دانیم و این ظلمی است در حق مردم استان ایلام و انتظار می رود در بودجه تلفیق دستور عملیاتی آن صادر شود.

نماینده ایلام با اشاره به منطقه آزاد مهران که بعد از سالها با ۷ هزار هکتار تصویب شد اظهار کرد: بازارچه های مرزی نقاط عطف در مناطق استان است که باید توسعه يابند.

وی در پایان افزود: انشالله دوران گذر از سختی ها در استان به سمت توسعه متوازن تغییر یابد.

 

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب