سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52452
|
07:25 - 1400/03/12
نسخه چاپی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه اميرالمومنین(ع)؛

اندیشه های اسلامی امام خمینی (ره) تحولات بنیادی را در جهان اسلام به وجود آورد

اندیشه های اسلامی امام خمینی (ره) تحولات بنیادی را در جهان اسلام به وجود آورد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در سپاه امیرالمومنین (ع)ایلام گفت:اندیشه و تفکر امام خمینی(ره)انگونه در بین ملل های مسلمان گسترش پيدا کرده است که باوجود گذشت سالها از رحلت امام خمینی همچنان اندیشه هایش پابرجا است

به گزارشایلام بیدار، حجت الاسلام "اشرف علیمحمدی "، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه اميرالمومنین(ع) استان ایلام با تسلیت فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی یک شخصیت بی نظیر در دوران معاصر بود که بشریت را نجات داد.

حجت الاسلام علیمحمدی با اشاره به شخصیت امام خميني(ره) اظهار کرد:امام خمینی (ره) توانست تمام دلهای جهانیان را به خود جلب کند چرا که امام خمینی شخصیتی مومن، انقلابی، ظلم ستیز و عدالت خواه بودند.

حجت الاسلام علیمحمدی بیان داشت:اندیشه و تفکر امام خمینی(ره) آنگونه در بین ملل های مسلمان گسترش پيدا کرده است که با وجود گذشت سالها از رحلت امام خمینی همچنان اندیشه هایش پابرجا است.

حجت الاسلام علیمحمدی با اشاره به نقش بی نظیر امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی تحولی بزرگ وقابل ملاحظه‌ی را در منطقه وجهان ایجاد کرد که مایه‌ی مبالات وافتخار هر مرد آزاده والگوی هر آزادی خواه است.

وی تصریح کرد:اندیشه وافکار امام خمینی بزرگتر از آن است که آن را به یک ملت، قوم و کشور محصور ساخت، امام خمینی از ویژه شخصیت های جهانی است که به سرنوشت همه‌ی بشریت می اندیشید، برنامه و پیام او به تمام انسانیت بود.

وی بیان کرد:امروز شاهد آن هستیم که فرهنگ امام خمینی متبلور شده درروح وروان امام خامنه ای است چرا که طی سالهای گذشته با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری توانسته ایم بسیاری از مشکلات کشور را مرتفع نماییم.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب