سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52430
|
09:08 - 1400/03/10
نسخه چاپی

عضو امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی :

مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار کشور را افزایش می دهد

مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار کشور را افزایش می دهد
عضو امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار کشور را افزایش می دهد.

"سارا فلاحی"،  عضو امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  در گفتگو با خبرنگارايلام بيدار گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که باید با اشرافی گری ، رانت خواری ، فساد و ... مبارزه جدی صورت گرفته وبه معیشت مردم توجه جدی شود.

وی افزود: ایران دارای ثروت ها وظرفیت های عظیمی است که چشم طمع دشمنان همیشه به آن بوده واز این رو از هر کاری برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و دراین ایام برای ضربه زدن به انتخابات استفاده می کنند.

فلاحی در ادامه گفت: در شرایط امروز انقلاب ما به کسانی نیاز دارد تا از آن حمایت کنند نه کسانی که فقط به فکر تامین منافع شخصی خود هستند.

نماینده مردم ایلام در مجلس خاطرنشان کرد: امروز همه باید برای مشارکت حدااکثری در انتخابات تلاش کنند چرا که مشارکت حدااکثری اقتدار کشور را افزایش می دهد.

وی  با اشاره به اینکه مسئولان و نخبگان موظف به حفظ منافع ملی هستند، تصریح کرد: مسئولین حق ندارند مشکلات داخلی را بر سر میز مذاکره حل کنند و آنهایی که به دشمنان گرا می‌دهند شایسته بودن در جایگاه خود را ندارند.

فلاحی تصریح کرد: همه اقشار جامعه برای برگزاری انتخابات پرشور وانتخاب فردی با معیارهای رهبر انقلاب باید تلاش کنند تا کشور را برای دست یابی به شرایط بهتر و حل مشکلات مردم پیش برود.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب