سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52414
|
08:40 - 1400/03/09
نسخه چاپی

امام جمعه موقت ایوان:

شورای نگهبان ضامن نظارت موثر و کارآمد بر انتخابات/تخریب کنندگان شورای نگهبان، قانون گریز هستند

شورای نگهبان ضامن نظارت موثر و کارآمد بر انتخابات/تخریب کنندگان شورای نگهبان، قانون گریز هستند
امام جمعه موقت ایوان گفت:شورای نگهبان از عالی‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی است و در مسیر خود هیچ‌گونه غرض‌ورزی نداشته و فقط به وظیفه قانونی خود عمل کرده است،

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام "علی احمدیان "،امام جمعه موقت ایوان گفت:مبنای همه اقدامات در کشور قانون اساسی است و همه بر این وفاق ملی تاکید دارند و در قانون اساسی بر هرکسی وظایفی مشخص شده و شورای نگهبان نیز از این قاعده استثنا نیست.

وی اظهار کرد:شورای نگهبان متشکل از افرادی با  تجربه بوده و اولین بار نیست که براساس قانون و بدون در نظر گرفتن مسائل حاشیه ای به وظیفه خود عمل کرده است.

وی افزود: رفتار و اقدام قاطعانه شورای نگهبان اولین بار نیست که اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ مخالفین نظام می کشد و با احتساب انتخابات ریاست جمهوری در سال جدید در 13 دوره محتلف شورای نگهبان به وظیفه قانونی خود عمل کرده است.

احمدیان با بیان اینکه شورای نگهبان گلوگاه و  مرکزی حیاتی برای اداره‌ی کشور محسوب می شود گفت:  شورای نگهبان نقطه تضمین و تأمین برای نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر ضرورت داشتن نگاهی رو به جلو افزود: مردم فردی را انتخاب کنند که دنبال فرصت های جدید و شکوفایی استعدادهای داخل کشور باشد زیرا مردم با انتخاب درست کشور را با سرعت بالایی در مسیر توسعه قرار می دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب