سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 52396
|
10:04 - 1400/03/08
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

موج وارونه سلبریتی ها در انتخابات؛ وقتی رنگ ها برای منافع ملی بی رنگ می شود

موج وارونه سلبریتی ها  در انتخابات؛ وقتی رنگ ها برای منافع ملی بی رنگ می شود
در ایام انتخابات امروز سلبریتی ها بازهم سکوت معنا داری دارند که باید منتظر بود تا در آینده به نفع کدام جریان تغییر موضوع دهند واین در حالی است که همه در جهت جلب مشارکت همگانی برای انتخابات تلاش کنند.

به گزارشايلام بيدار، امروز در شرایط انتخابات قرار داریم شرایطی که نیاز دارد تا هم افزایی روی آن صورت گرفته و همه دست به دست هم دهند تا انتخاباتی سالم وبا حضور پرشور برگزار شود.

در این بین کسانی هستند که خواستار برگزاری انتخابات به صورت ضعیف هستند امری که باید مورد توجه قرار گیردو مراقب این گونه افراد بود البته دراین بین دشمن از راههای مختلف سعی در کم رنگ کردن انتخابات را داشته وواقعیت های نظام جمهوری اسلامی را وارونه جلوه می دهند.

امروز در شرایطی قرار داریم که براثر سیاست های اشتباه مردم در شرایط بد اقتصادی به سر می برند واین ناشی از سوء تدبیری است که دولت نتوانست در جهت رفاه عمومی گام های مثبتی بردارد به همین جهت همین مساله فضا را برای کسانی فراهم کرد که قطعا دلسوز نظام جمهوری اسلامی نیستند و درواقع اهدافی دارند که اربابان آن ها تعیین کننده آن هستند.

تجربه نشان داده که که دراین ایام افراد صاحب نفوذ، بازیگران، سلبریتی ها و...  تاثیر زیادی در نتیجه انتخابات دارند و می توان از آن ها برای جلب مشارکت عمومی استفاده کرد ، امری که در سایر کشورها از آن استفاده می شود و افراد معروف برای جلب مشارکت حدااکثری تلاش می کنند.

در ایران متاسفانه اینگونه نیست و برخی بازیگران وسلبریتی ها فقط به دنبال منافع خودشان بوده و وهیچ تلاشی برای افزایش مشارکت عمومی در انتخابات و دعوت مردم انجام نمی دهند و در واقع آن ها به مثال معروف نان به نرخ  روز خور هستند

جلب مشارکت عمومی نیاز به حضور همگانی دارد

"رضا احمدی" از شهروندان چرداولی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: شرایط امروز به گونه ای است که همه در قبال انتخابات وظیفه دارند و هرکس باید در این راستا تلاش کند.

وی افزود: برای انتقال معیارهای رهبر انقلاب می توان از رسانه ها و افراد معروف استفاده کرد تا شاخص های انتخابات پرشور به دست مردم برسد.

احمدی خاطرنشان کرد: انتخابات با مشارکت بالا و حدااکثری امری است که مورد مطالبه همگانی باید باشد و همه را برای حضور پرشور دعوت کرد.

نقش سلبریتی ها درانتخابات کم رنگ است

"قدرت اله نیاصادق"  تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: برخی بازیگران، افراد معروف و سلبریتی ها نشان داده اند که منافع کشور هیچ اهمیتی برای آن ها ندارد ودراین راستا کوچکترین تلاشی نداشته اند.

وی افزود: برخی برای تابعیت دوم خود تلاش می کنند وبرخی به دنبال سود کلان دراین شرایط هستند واین در شرایطی است که حتی در کشورهای غربی هم سلبریتی ها وبازیگران در جهت منابع کشور خودشان برای مخاطبانشان تلاش می کنند.

نیاصادق در ادامه گفت: انتخابات نیازمند حضور همه افراد جامعه برای جلب مشارکت همگانی و شکست نقشه های دشمن است امری که شامل همه می شود حتی سلبریتی ها

تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی تصریح کرد: تجربه سال های گذشته نشان داده که برخی سلبریتی ها به دنبال منافع خود بوده و اهمیتی به آگاهسازی عمومی در خصوص انتخاب فرد اصلح ندارند.

 

 

همه باید برای انتخاباتی پرشور تلاش کنند

حجت الاسلام عمران احمدی مدرس حوزه ودانشگاه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: انتخابات مساله ای است که در هر کشوری هم برگزار شود بازهم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: به تعبیری انتخابات شب قدر انقلاب اسلامی و طی آن رویدادهای سال های آینده اتفاق می افتد بنابراین مشارکت حداکثری در کنار انتخاب فرد اصلح از اهمیت ویژه ای برخورداراست.

احمدی خاطرنشان کرد: انتخابات یک وظیفه همگانی است که در سال های گذشته مردم ثابت کرده اند و پای کار آرمان های انقلاب اسلامی محکم ایستاده اندو قطعا امسال هم به درستی به توطئه های دشمن پاسخ محکمی خواهد داد.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب