سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 52351
|
19:50 - 1400/03/03
نسخه چاپی

همزمان با حماسه سوم خرداد؛

ساخت بازی رایانه‌ای «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» به پایان رسید

ساخت بازی رایانه‌ای «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» به پایان رسید
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گفت: پوستر جدیدترین محصول مؤسسه فرهنگی منادیان بصیرت با عنوان «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» رونمایی شد و در ایام تابستان روانه بازار می‌شود.

به گزارشايلام بيدار، مسلم معین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به دستاوردهای بی سابقه مرکز متنا، اظهار داشت: یکی از راهبردهای اصلی ما در مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی، حرکت به سمت نهضت ایجاد تولید محتوای دیجیتال بومی است و برگزاری رویداد بزرگ تولید محتوا در سراسر کشور یکی از رویدادهای کم نظیر دنیا و بی نظیر ایران به شمار می رود که سالانه میزبان تعدادی از نخبگان سراسر کشور هستیم.

وی ادامه داد: محتوایی می تواند اثرگذار باشد که متناسب با فرهنگ آن منطقه تولید شود و بر همین اساس در سراسر کشور با حضور نخبگان حوزه دیجیتال، محتوای تأثیرگذاری را تولید و در اختیار مخاطبان قرار داده ایم.
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج، با اشاره به تولیدات فاخر مؤسسه فرهنگی، هنری، رسانه ای منادیان بصیرت، گفت: سفیرعشق، یکی از تولیدات فاخر این مؤسسه به شمار می رود که طی این مدت توانسته است، موفقیت های بسیاری را به دست بیاورد.
وی بیان کرد: بازی سفیر عشق، داستان شخصیت ایرانی به نام «مهران» در دوران امام حسین (ع) را روایت می‌کند که برای دیدن مسلم بن عقیل از شهر ری، راهی کوفه می‌شود. سازندگان بازی برای روایت هرچه دقیق تاریخی داستان، بیش از دو سال زمان خود را صرف تحقیق کرده‌اند و از این منظر، اثر سفیر عشق، یکی از طولانی‌ترین دوره‌های پیش تولید را در بین بازی‌های ایرانی داشته است.
معین ادامه داد: مؤسسه فرهنگی منادیان بصیرت، علاوه بر تولید بازی، در حوزه انیمیشن نیز فعال است که پس از اتمام تولید، اطلاعات آن رسانه ای خواهد شد.

همچنین وی با رونمایی از جدیدترین پوستر این بازی خبر از انتشار آن در ایام تابستان داد.
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج، با اشاره به بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی»، گفت: یک بازی اکشن اول شخص بر روی پلتفرم PC است که به رشادت‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با گروه تروریستی داعش در منطقه آمرلی عراق می‌پردازد. همچنین پیش بینی می کنیم نسخه های بازی بزرگ رایانه ای فرمانده مقاومت با روایت نبردهای ۳۳ روزه، ۲۱ روزه و ۱۲ روزه محور مقاومت تولید و روانه بازار شود.

 

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب