سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52205
|
13:04 - 1400/02/20
نسخه چاپی

بیانیه دانشجومعلمان در محکومیت اقدام تروریستی مدرسه کابل؛

تروریست‌ها در لانه‌شان خفه خواهند شد

تروریست‌ها در لانه‌شان خفه خواهند شد
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی طی بیانیه‌ای اقدام تروریستی در مدرسه دخترانه سیدالشهدای کابل را محکوم کرد.

به گزارشايلام بيدار، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در مدرسه دخترانه سیدالشهدای کابل اعلام کرد:  سکوت و انفعال در برابر چنین جنایاتی جایز نیست و هر مسلمانی باید این جنایت‌های ضد انسانی، ضد بشری و ضد اسلامی را محکوم کنند و اگر همه در این زمینه به وظیفه خود عمل می ‏کردند، هم اکنون افغانستان پایگاه نظامیان متعدد آمریکا و لانه گزینی نیروهای تروریستی که از خون مردم مظلوم آنان تغذیه می کنند، نبود.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم رب المهدی 

« مَنْ قَتَلَ نَفْسَا بِغَیرِ نَفْسٍ أو فَسادٍ فِی الأَرضِ فَکانَّما قَتَلَ النَّاسَ جمیعاً وَ مَنْ أَحْیاها فَکأَنَّما اَحیا النَّاسَ جمیعاً» (سوره مائده/ آیه ۳۲)

هر کس نفسی را بدون حق و یا بی‌آنکه فساد و فتنه‌ای در زمین کرده، بکشد مثل آن باشد که همه مردم را کشته است.

انفجاری که توسط جنایتکاران در مقابل مدرسه دخترانه شیعیان در غرب کابل به وقوع پیوست نه تنها ۵۰ دانش آموز مظلوم روزه دار را به شهادت رساند بلکه جان همه ما را به آتش کشید. چنین جنایاتی که در ماه حرام الهی صورت پذیرفت و دختران معصوم و بی گناه در خون خود غلطیدند، سقاوت قلب و وقاحت تروریستان را بیش از پیش آشکار کرد، وا اسفا ! که این قوم از جاهلان صدر اسلام هم پست تر و پلیدترند که دست به کشتار دست جمعی دختران می زنند!

با وجود رخ داد چنین وقایع اسف باری، از آن جایی بیشتر می توان به اوج مظلومیت شیعیان افغانستان پی برد که سازمان ملل و کسانی که دم از حقوق بشر می زنند نه تنها این جنایت را محکوم نکردند بلکه با سکوت خود مهری بر تایید این گونه جنایات زدند، در حالی که امروز باید فریاد حق طلبی و داد رسی از دخترکان و نوامیس هم زبانانمان را بر بیاوریم تا جهانیان بدانند و آگاه باشند، باید دست کمک به سمت مظلومانی دراز کنند که نه تنها پاره های تنشان بلکه فریادهایشان زیر زانوی تروریست خفه شده است.

سکوت و انفعال در برابر چنین جنایاتی جایز نیست و هر مسلمانی باید این جنایت‌های ضد انسانی، ضد بشری و ضد اسلامی را محکوم نماید و اگر همه در این زمینه به وظیفه خود عمل می ‏کردند، هم اکنون افغانستان پایگاه نظامیان متعدد آمریکا و لانه گزینی نیروهای تروریستی چون طالبان که از خون مردم مظلوم آنان تغذیه می کنند نبود.

همه این ها حاصل ضعف در میدان و نداشتن قدرت بازدارنده ای است که برگ برنده را به دست دشمنان قسم خورده می دهد تا مجال تعرض به مسلمانان و پایمال کردن خون زنان و فرزندانشان را پیدا کنند.

چنین رخدادی به همگان نشان داد حل بحران کنونی به گونه صلح آمیز و پشت میز مذاکره به نام آزادی و حقوق بشر که فقط صدای مستضعفان را در گلو خفه می کند، رخ نمی دهد در این زمان قدرت به بازوی پر توانی است که بتواند دشمن را از خاک و ناموس خود دور کند وگرنه هیچ کس توان یادگیری زبان حیوان صفتانی را که تنها افکار پلید، دورویی و دروغگویی را در سر می‌پرورانند را ندارد، لذا برای جلوگیری از تکرار آن نیاز به بزرگ مردانی، همچون حاج قاسم سلیمانی است.

و در آخر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی این اقدام جنایتکارانه را محکوم و حمایت و همدردی خود را با شیعیان  مظلوم افغانستان اعلام می دارد و بدین وسیله آحاد جامعه را به حمایت از مظلومان فرا می خواند.

ان شاءالله با یاری خداوند وعده الهی محقق خواهد شد و به زودی شاهد آن خواهیم بود که خون شهیدان تومار تروریست ها و مستکبران جهان را در هم می پیچد و با مقاومت و مبارزه با مستکبران باطل از میان رفته و با گسترش حق، حکومت کفار برای همیشه از زمین برچیده خواهد شد‌.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب