سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 52181
|
08:51 - 1400/02/18
نسخه چاپی

مدرس حوزه ودانشگاه:

دشمن به دنبال ناامید کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات است

دشمن به دنبال ناامید کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات است
مدرس حوزه ودانشگاه گفت: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات است.

حجت الاسلام "عمران احمدی" مدرس حوزه ودانشگاه در گفتگو با خبرنگارایلام بیدار گفت: امروزیکی از مسائل  مهم در کشور بحث انتخابات است که تاثیر زیادی در تعیین سرنوشت کشور دارد وامری ضروری تلقی می گردد.

وی اظهار کرد: در بحث انتخابات باید به دنبال حضور حداکثری با توجه به شرایط موجود بود واز شاخصه های داخلی وخارجی که موجب ناامید کردن مردم می شود کاست.

احمدی بیان داشت: مردم از ابتدای انقلاب اسلامی بارها وبارها پیمان خود را باآرمان های انقلاب اسلامی تجدید کرده اند واز این رو به ضعف عملکرد بعضی افراد از نظام اسلامی نا امید نمی شود هرچند برخی به دنبال این موارد هستند.

مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از مسائل مهم در ایران است که دشمن هر بار برای آن برنامه مختلفی دارد تا حضور حداکثری مردم را کم رنگ نشان داده واز اعتبار نظام بکاهد بنابراین در بستررسانه ها و بسترهای مختلف به دنبال دست یافتن به این هدف شوم خودش است

احمدی تصریح کرد: باید در این روزهای پایانی عمر این دولت کمی به فکر مردم بوده وبا ثبات قیمت و کمک به معیشت افراد آسیب دیده و همچنین جلوگیری از حاشیه سازی های رجال سیاسی از تنش ها کاسته وزمینه انتخابات پرشور را فراهم سازد.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب