سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52159
|
10:46 - 1400/02/16
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس:

تصویب منطقه آزاد تجاری مهران حاصل همدلی بوده است

تصویب منطقه آزاد تجاری مهران حاصل همدلی بوده است
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت:تصویب منطقه آزاد تجاری مهران حاصل همدلی مسئولان و نمایندگان گذشته و فعلی بوده است.

به گزارشايلام بيدار،"علی اکبر بسطامی "،نماینده مردم استان در مجلس گفت: تلاش و عزم عمومی برای رسیدن به یک خواسته و مطالبه مهم مردم استان ایلام به بار نشست و با تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام، مهران به منطقه آزاد تبدیل شد.

وی گفت: به زودی مردم ما طعم شیرین این همدلی و تلاش را با شکوفایی هرچه بیشتر مهران قهرمان و نهایتاً استان ایلام خواهند چشید.

نماینده مردم ایلام ضمن تقدیر و تشکر از دولت، مجلس شورای اسلامی و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، اضافه کرد: قدردان نمایندگان ادوار مجلس، استانداران گذشته و فعلی، نمایندگان سابق و فعلی، نمایند ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فعالان رسانه‌ای، کارشناسان و مدیران اجرایی مرتبط و همه کسانی که به روشر های مختلف در تحقق این خواسته منشاء اثر بودند، خواهیم بود.

بسطامی اضافه کرد: در طی این مدت مجمع نمایندگان استان به صورت مرتب و بدون وقفه، با تک تک اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار داشته و بر تحقق این خواسته اصرار و پافشاری نمودند.

وی ابراز داشت: خدای بزرگ را سپاسگزاریم که این خواسته به حق و چندین ساله مردم استان ایلام در این برهه زمانی به سرانجام رسید.

بسطامی بیان کرد: امیدواریم در ادامه نیز با تداوم فضای همدلی و مودت بین مردم و مسئولین و همه نیروهای دلسوز و تاثیرگذار داخل و خارج استان، بازهم شاهد به بارنشستن طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ توسعه‌ای و تاثیرگذار در همه بخش‌های استان باشیم.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب