سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52151
|
14:16 - 1400/02/15
نسخه چاپی

معاون استاندار ایلام:

برگزاری انتخابات نیازمند همکاری مردم ودستگاههای اجرایی است

برگزاری انتخابات نیازمند همکاری مردم ودستگاههای اجرایی است
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: برگزاری انتخابات نیازمند همکاری مردم ودستگاههای اجرایی است.

به گزارشايلام بيدار، الیاس فتاحی روز چهارشنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی ایلام اظهار داشت: اگرچه شهرداری ها اکنون با مشکل مالی مواجه هستند اما در این زمینه بویژه شهرداری مرکز استان باید سهم نیم درصد خود را به کتابخانه های عمومی در اسرع وقت پرداخت کنند.

وی با سپاس از افراد خیر استان افزود: افراد خیر از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون مشارکت مطلوبی در اهدا لوازم بهداشتی، مواد غذایی، وسایل کمک آموزشی و سایر کمک ها داشته و انتظار داریم در زمینه توسعه کتابخانه ها نیز مشارکت لازم داشته باشند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری ایلام همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات بر لزوم هماهنگی و مشارکت همه دستگاه ها و مردم برای برگزاری این رویداد سیاسی تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاه های اجرایی باید امکانات مورد نیاز نظیر نیروی انسانی، مکان، تجهیزات و سایر نیازها را در اختیار ستادهای انتخابات قرار دهند.

فتاحی با اشاره به اینکه ایلام همواره از استان های برتر کشور در زمینه مشارکت در انتخابات بوده ابراز امیدواری کرد با هماهنگی ها و برنامه ریزی لازم انتخاباتی  سالم و باشکوه در کمال آرامش و امنیت برگزار شود.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب