سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52141
|
12:11 - 1400/02/14
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

ایلام نیازمند استقرار یک فروند بالگرد برای اطفای حریق است

ایلام نیازمند استقرار یک فروند بالگرد برای اطفای حریق است
استاندار ایلام گفت: با توجه به شرایط کوهستانی، ایلام نیازمند استقرار یک فروند بالگرد برای اطفای حریق است.

به گزارشايلام بيدار، محمد نوذری استاندار ایلام در دیدار با رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، ضمن تقدیر از خدمات ارزنده سازمان در استان، اظهار کرد: امروز استان ایلام پیشقراول در حوزه جنگل کاری، آبخیزداری و مبارزه با بیابان زدایی در کشور است و برای حفاظت و صیانت از این ثروت ملی نیازمند تجهیزات سخت افزاری لازم هستیم.

وی حفاظت از منابع طبیعی را دفاع از منافع ملی عنوان کرد و بیان کرد: در این زمینه با توجه به وسعت جنگل‌های حوزه زاگرس در استان ایلام نیازمند توجه و اهتمام جدی سازمان به این منطقه از کشور هستیم.

وی در ادامه با اشاره به کاهش محسوس نزولات جوی در استان، اضافه کرد: با توجه به بارش‌های بسیار کم و مواجه با خشکسالی و خطر حریق در جنگل‌ها و مراتع استان خواستار اختصاص اعتبارات و تجهیزات لازم اطفای حریق نظیر روت فایر و سایر امکانات در حوزه مدیریت بحران هستیم.

نوذری در ادامه با اشاره به حادثه‌خیز بودن و صعب العبور بودن بسیاری از مناطق استان گفت: در این زمینه نیازمند استقرار یک فروند بالگرد برای اطفای حریق در استان هستیم که امیدواریم با توجه به اهمیت موضوع این مهم مورد توجه جدی سازمان قرار گیرد. 

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب