سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 52103
|
09:47 - 1400/02/11
نسخه چاپی

شب‌های قدر را غنیمت شمارید

شب‌های قدر را غنیمت شمارید
حجت الاسلام منتظری گفت: در شب‌های قدر هر چه قدر که اخلاص ما و ارتباط ما با آل الله بیشتر باشد، از برکات و فضائل بیشتری بهره‌مند خواهیم شد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام حسن منتظری، امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: ولایت حضرت امیرالمومنین علی (ع) بزرگ ترین نعمتی است که خداوند به واسطه آن، انسان را بهشتی می‌کند.

او در ادامه خطبه‌های نماز جمعه به برکات شب قدر اشاره کرد و افزود: در این شب‌های قدر هر چقدر که اخلاص ما و ارتباط ما با آل الله بیشتر باشد، از برکات و فضائل بیشتری بهره‌مند خواهیم شد.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به روز جهانی کارگر بیان کرد: دین اسلام برای آباد شدن دنیا و آخرت، مسلمانان را به کار و کوشش تشویق کرده است.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه  از نظر اسلام، غصب کردن مزد کارگر شرعا از گناهان کبیره محسوب می‌شود، افزود: هم کارگران و هم کارفرمایان باید به تعهدات متقابل پایبند باشند.

او با اشاره  به مناسبت دیگر هفته پیشرو، یعنی سالروز شهادت آیت الله مطهری و روز معلم گفت: شهید آیت‌الله مطهری، شخصیتی عالیقدر، اسلام شناسی آگاه، عالمی زمان شناس و دانشمندی درد آشنا و فیلسوفی توانا بود.

خطیب نماز جمعه شهرستان انار گفت: در جامعه‌ای که اساس در تعلیم و تزکیه و تربیت قشرهای گوناگون است، مقام معلم جایگاه ویژه‌ای دارد.

او با اشاره به انتشار فایل صوتی محرمانه مصاحبه وزیر امور خارجه بیان کرد: ملت ایران می‌داند که اگر ایثار، فداکاری و جان‌فشانی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، این  مردان میدان نبود، امروز داعشیان با این کشور و نوامیس مردم چه می‌کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب