سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 52101
|
09:43 - 1400/02/11
نسخه چاپی

نواب صفوی: فراری نیستم/ بعد از منفی شدن تستم خودم را به دادگاه معرفی می‌کنم

نواب صفوی: فراری نیستم/ بعد از منفی شدن تستم خودم را به دادگاه معرفی می‌کنم
نواب صفوی: من در حال حاضر فراری نیستم بلکه در خانه‌ام دوران نقاهت خود را سپری می‌کنم و منتظرم تا در مدت زمان کوتاه و در اولین فرصت با به دست آورد بهبودی به دادگاه مراجعه کنم.

به گزارشايلام بيدار، بازیگر سریال تلویزیونی «معمای شاه» گفت: در حال حاضر فراری نیستم بلکه در خانه‌ام دوران نقاهت خود را سپری می‌کنم و منتظرم تا در مدت زمان کوتاه و در اولین فرصت با به دست آورد بهبودی به دادگاه مراجعه کنم.

طی روزهای اخیر خبرهای ضد و نقیض زیادی در مورد حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون به گوش می‌رسد که وی بنا بر اختلافات بوجود آمده در رابطه اخیرش مجازات شده و در حال حاضر فراری شده است، با پیگیری  مشرق و در یک تماس تلفنی با این هنرمند موضوع را جویا شدیم که به شرح زیر است:

حسام نواب صفوی در گفت‌وگو با مشرق پیرامون خبرهای منتشر شده از وی در فضای مجازی گفت: همه تا حد زیادی ‌می‌دانند ماجرای بوجود آمده در مورد من از چه قرار است و دیگر نمی‌خواهم پیرامون آن توضیحی بدهم اما فقط باید بگویم که موضوع پیش آمده توسط دادگاه قضایی و پیگیری های مکرر طرف مقابل مبنی بر کلاهبردار بودن بنده انجام شده و رای دادگاه بر خلاف این ادعا صادر شده است. بنده از اتهام کلاهبرداری تبرئه شده ام و کلاهبردار نیستم.

وی در همین راستا ابراز کرد: در بخشی از رای صادر شده من به دلیل اینکه در بخشی از بررسی‌هایی که با صدای در اختیار قرار گرفته به دادگاه طرف مقابل را تهدید کرده‌ام به مدت ٩١ روز مجازات شده‌ام که البته خودم باور ندارم که وی را تهدید کرده باشم، از طرفی در حال حاضر شنیده‌ام که شبکه‌های معاند می‌گویند که من فراری هستم و برای معرفی خود به دادگاه مراجعه نکرده‌ام که این موضوع کذب محض است.

نواب صفوی تاکید کرد: من به دلیل اینکه به بیماری کرونا مبتلا شده‌ام و مدت یک ماه است که به شدت درگیر این بیماری و در بیمارستان بستری بودم هنوز بهبودی کامل را به دست نیاورده‌ام و منتظرم با منفی شدن تست پی سی ار و بهبودی وضعیت بالینی‌ام به دادگاه مراجعه کرده و مجازات شوم.

نواب صفوی: فراری نیستم/ بعد از منفی شدن تستم خودم را به دادگاه معرفی می‌کنم

این بازیگر سینما خاطرنشان کرد: من در حال حاضر فراری نیستم بلکه در خانه‌ام دوران نقاهت خود را سپری می‌کنم و منتظرم تا در مدت زمان کوتاه و در اولین فرصت با به دست آورد بهبودی به دادگاه مراجعه کنم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد