سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 52058
|
09:42 - 1400/02/09
نسخه چاپی

سرلشکر صفوی:

کارنامه شهید حجازی منشوری راهگشا برای حضور در میدان‌های جهاد است

کارنامه شهید حجازی منشوری راهگشا برای حضور در میدان‌های جهاد است
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: کارنامه شهید حجازی منشوری راهگشا برای حضور مجاهدان و رزمندگان اسلام در میدان های جهاد و مبارزه با نظام سلطه و استکبار است.

به گزارشايلام بيدار، سردار سرلشکر پاسدار رحیم‌صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی عروج شهید والامقام سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فقید سپاه قدس را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج شهید والامقام سردار جانباز «سید محمد حسین زاده حجازی» جانشین سلحشور سپاه قدس، از ستارگان درخشان جبهه مقاومت اسلامی و بنیانگذاران آموزش سپاه استان شهید پرور اصفهان را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و آحاد ملت رشید و قدرشناس ایران و خانواده معظم آن شهید ارجمند تبریک و تسلیت عرض می کنم.

کارنامه تابناک و الهام‌بخش آن جانباز شریف و با فضیلت که تجلی اندیشه و تفکر انقلابی و تبلور اخلاق، اخلاص، تدبیر، شجاعت، اخلاق و عقلانیت او در ۴۳ سال مجاهدت و پیشتازی در عرصه های پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی و پاسخ به نیازهای کشور و نقش پذیری در صیانت از امنیت و آرامش مردم در هشت سال دفاع مقدس و سپس جغرافیایی مقاومت اسلامی منطقه است؛ منشوری راهگشا برای حضور مجاهدان و رزمندگان اسلام در میدان های جهاد و مبارزه با نظام سلطه و استکبار محسوب می شود.

ابعاد شخصیتی سید شهید به ویژه روحیه مردم داری و مردم یاری که او را در زمان و مکان متمایز ساخته است، برای همیشه فراروی شیفتگان خدمت صادقانه و بی منت در میهن اسلامی و نیروهای مسلح سرافراز کشور قرار دارد و آنها را به سوی خود فرا می‌خواند.

 یاد، نام و آرمان‌های بلند آن شهید عالی مقام و همرزم و رفیق دوران دفاع مقدس را گرامی می‌دارم و از خدایش طلب می کنم روح مطهر او را در آغوش همرزمان شهیدش به ویژه سردار آسمانی " سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی " سیدالشهدای مقاومت اسلامی قرار دهد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب