سرویس: خواندنی ها
کد خبر: 52052
|
00:40 - 1400/05/13
نسخه چاپی

روش نجات از کشتی در حال غرق شدن

شاید برای خیلی ها خنده دار باشد که با سفر کشتی غرق شوند. اما اگر قصد سفر با کشتی دارید، حتما این نکات را بدانید. زیرا احتمال هر اتفاقی را باید بدهید. تا با نحوه ی نجات از کشتی درحال غرق شدن آشنایی داشته باشید.

به گزارشايلام بيدار،

چگونه می توان از کشتی در حال غرق شدن جان سالم به در برد؟

شما مجوز قایق خود را به دست آورده اید و اکنون آماده آن هستید که برای تفریحات دریایی تلاش کنید. اما آیا اگر در کشتی در حال غرق شدن باشید می دانید چه باید بکنید؟ مقاله زیر به طور خلاصه گامهایی را که باید در صورت غرق شدن، در یک کشتی در حال غرق شدن باید بردارید را نشان می دهد. خوشبختانه احتمال زنده ماندن در کشتی غرق شده بسیار زیاد است. مهمترین کار این است که آرامش خود را حفظ کنید.

 

آماده باشید

هر کسی که تجربه پیشاهنگی را داشته باشد ، این 2 کلمه را می داند: "آماده باش". معنای پشت این جمله معروف بسیار نزدیک به جمله معروف دیگری است که "دانستن نیمی از جنگ است". این دو توصیه می تواند زندگی شما را در کشتی در حال غرق شدن نجات دهد.

 

قبل از اینکه حتی سوار کشتی شوید ، یک کوله ای کامل با ابزارهایی که برای زنده ماندن در یک قایق یا یک جزیره نیاز دارید آماده کنید.

 

کیت زنده ماندن شما باید شامل موارد زیر باشد:

_ قطب نما

_ چراغ قوه

_ کبریت ضد آب

_ چاقو

_ لوسیون ضد آفتاب

_ آب شیرین

_ آینه برای سیگنالینگ

_ منورهای لیزری (نور لیزری)

_ جعبه کمک های اولیه

_ برخی از سهمیه های غذایی

_ یاد بگیرید هر چیزی کجاست

 

اطمینان حاصل کنید که کشتی را بررسی کرده و با تمام خروجی های اضطراری و نقشه های تخلیه آشنا شوید. نزدیکترین قایق نجات به کابین خود را پیدا کنید و حتماً بدانید که همه ی جلیقه های نجات کجاست و به تعداد همه ی مسافران جلیقه باشد. وقتی فکر زنده ماندن در اقیانوس را می کنید باید روی آب شناور باشید. شاید بتوانید ساعت ها در استخر راحت شنا کنید اما اقیانوس بسیار بسیار سردتر و ناهموارتر است. شما بیشتر از استخر خسته خواهید شد و در شوک به سر می روید. و در اقیانوس باید تلاش زیادی کنید تا به خشکی برسید و اندازه ی آن مشخص نیست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب