سرویس: سیاسی
کد خبر: 52027
|
07:39 - 1400/02/07
نسخه چاپی

اظهارات ظریف ماهیت تفکر او را روشن کرد

اظهارات ظریف ماهیت تفکر او را روشن کرد
نماینده زاهدان در مجلس گفت:‌ اظهارات ظریف ماهیت تفکر او را روشن کرد و او مسلّما به این حرف‌هایی که مطرح کرده اعتقاد داشته و الا بر زبان نمی‌آورد، به علاوه باید انتظار می‌داشته که بالاخره روزی منتشر خواهد شد.

به گزارشايلام بيدار "حسینعلی شهریاری"، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فایل منتشر شده از صحبت‌های وزیر امور خارجه گفت: اظهارات آقای ظریف در این فایل صوتی ماهیت تفکر او را روشن کرد، که گویا هیچ کس را قبول ندارد و به هیچ چیز پایبند نیست.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اظهارات آقای ظریف در این فایل صوتی نشان می‌دهد که در زمین آمریکا بازی می‌کند و نگرانی آقایان از انتشار این فایل صوتی بی‌دلیل است.

شهریاری خاطرنشان کرد: کسی که مطالبی را مطرح می‌کند و آنها را ضبط می‌کند باید این انتظار را هم داشته باشد که این فایل و محتوا بالاخره روزی منتشر می‌شود، پس آقای ظریف مسلماً به این حرف‌ها اعتقاد داشته که آنها را مطرح کرده و الّا بر زبان نمی‌آورد.

وی افزود: این که عنوان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند این فایل صوتی ربوده شده و در اختیار بیگانگان قرار گرفته نشان دهنده وجود افراد نفوذی در مجموعه وزارت خارجه است، ‌البته وقتی در تیم مذاکره کننده هسته‌ای عامل نفوذی وجود داشته، طبیعی است که در این مجموعه‌ها نیز عامل نفوذ وجود داشته باشد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: البته انگیزه‌های انتخاباتی هم در پس پرده این رفتارها و اقدامات وجود دارد اما مردم ما پس از 8 سال سختی و مشکلاتی که از تیم کاری این دولت مشاهده و تحمل کردند دیگر به آنها اعتماد نخواهند کرد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب