سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51978
|
11:48 - 1400/02/02
نسخه چاپی

مدیر فرودگاه شهدای ایلام؛

۱۰۰ هزار ماسک رایگان در فرودگاه شهدای ایلام توزیع شده است

۱۰۰ هزار ماسک رایگان در فرودگاه شهدای ایلام توزیع شده است
مدیر فرودگاه شهدای ایلام از اجرای دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در فرودگاه ایلام خبر داد و گفت: ۱۰۰ هزار ماسک رایگان بین مسافران و پرسنل فرودگاه شهدای ایلام توزیع شده است.

به گزارشايلام بيدار "محمد جواد یگانه"، مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: فرودگاه ایلام با اجرای دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تمام تلاش خود را به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس میان مسافران، پرسنل و کارکنان شرکت‌های هواپیمایی جهت حفظ سلامتی آنان انجام داده است.

وی اظهار کرد: در این راستا محیط فرودگاه شامل قسمت سالن ترانزیت بار و ترمینال روزانه با دستگاه اتوماتیک ضدعفونی می‌شود.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام افزود: همچنین مواد ضدعفونی‌کننده‌ها یا مواد آنتی سپتیک به صورت ماهانه از معاونت بهداشتی شهرستان خریداری و بین پرسنل و فعالیت کنندگان فرودگاه توزیع و در بخش‌های مختلف فرودگاه این مواد توسط دستگاه‌های نصب شده در اختیار مسافران و مستقبلین و مشایعت کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه از نصب نر افزار ماسک در این فرودگاه خبر داد و بیان داشت: این نرم افزار به منظور جلوگیری از ورود مشایعین ومستقبلین به سالن عمومی فرودگاه راه اندازی شده است. در ابتدای ورود از این افراد کارت ملی اخذ و از طریق سیستم یکپارچه معاونت بهداشت و درمان بصورت آنلاین چک و صورت تایید عدم قرنطیه اجازه ورود داده می‌شود.

یگانه تصریح کرد: مسافران هنگام تهیه بلیط شماره کارت ملی آنان وارد لینک نرم افزاری (سیستم کنترلی) بهداشت و درمان شده و درصورت تایید ومنفی بودن تست کرونا بلیط صادر خواهد شد در غیر این صورت با اعلام اخطار از صدور بلیط جلوگیری بعمل خواهد آمد و برای مسافران پرواز صادر نخواهد شد.

مدیرفرودگاه شهدای ایلام تاکید کرد: در راستای سلامت مسافران هرکدام از کارکنان فرودگاه دارای علائم بیماری کرونا باشند ۲۱ روز استراحت و تا بهبودی کامل و ارائه نتیجه تست منفی اجازه حضور در محل کار را ندارند.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد