سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51854
|
14:43 - 1400/01/24
نسخه چاپی

دادستان ایلام :

سوء مدیریت منجر به جهش موج چهارم کرونا شد

سوء مدیریت منجر به جهش موج چهارم کرونا شد
دادستان ایلام گفت: تا زمانی شرایط خاص وضع قانون موقت مصوبات کرونا حاکم است، بایستی آن قانون تداوم داشته باشد چراکه در صورت عدم برخورد قاطع محکوم به شکست است، کما اینکه این اتفاق رخ داده و وارد موج چهارم بیماری کرونا شده ایم.
"افشار خسروی زاد"، دادستان ایلام در گفتگو باایلام بیداربا اشاره به شیوع موج چهارم کرونا گفت: تا زمانی شرایط خاص وضع قانون موقت مصوبات کرونا حاکم است، بایستی آن قانون تداوم داشته باشد چراکه در صورت عدم برخورد قاطع محکوم به شکست است، کما اینکه این اتفاق رخ داده و وارد موج چهارم بیماری کرونا شده ایم.
دادستان عمومی و انقلاب استان با اشاره به عدم اجرای محدودیتهای کرونایی در ایام تعطیلات نوروز اظهار داشت: با توجه به وضعیت خاصی که در آن بسر میبریم، چنانچه نظرات کارشناسی وزارت بهداشت و علوم پزشکی بخصوص وزیر محترم بهداشت و درمان در اجرای صحیح محدودیتها و ممنوعیتهای کرونایی مورد توجه کافی قرار گرفته و اجرایی میشد کشور وارد موج چهارم بیماری کرونا نشده بود.
خسروی زاد در ادامه با اشاره به تبعیت کارکنان ادارات بر اساس بخش نامه های ابلاغ شده و در نتیجه پیامدهای مربوط به محدودیتهای اصناف و بازاریان استان تصریح کرد: زمانی بدرستی قانون مصوبات کرونا در بین اصناف و بازاریان عملیاتی میشود که ۹۰ درصد این قشر راسا اقدام به تعطیلی کسب و کار خود نمایند.
 
انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب