سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 51851
|
08:39 - 1400/01/24
نسخه چاپی

ایلام بیدارگزارش می دهد؛

تعطیلی اصناف پرخطر درایوان/18واحد صنفی متخلف پلمپ شد+ تصاویر

تعطیلی اصناف پرخطر درایوان/18واحد صنفی متخلف پلمپ شد+ تصاویر
با توجه به دستورالعمل های سخت گیرانه در مقابله با کرونا بازار بصورت روزانه رصد می شود و آن دسته از اصناف(گروه ها ۲، ۳و۴) که همکاری لازم را در این خصوص نداشته باشند پلمب خواهند شد.

به گزارشايلام بيدار"امید علی سبزی "،فرماندار ایوان،در بازدید از اصناف شهر ایوان گفت: با توجه به دستورالعمل های سخت گیرانه در مقابله با کرونا بازار بصورت روزانه رصد می شود و آن دسته از اصناف(گروه ها ۲، ۳و۴) که همکاری لازم را در این خصوص نداشته باشند  پلمب خواهند شد.

وی از تشدید کنترل ها در ایست و بازرسی سپتون در ورودی از سمت اسلام آباد خبر داد و گفت: از مردم خواستاریم که از ترددهای غیر ضرور بپرهیزند و در این زمینه با توجه به تشدید کرونا  با مسئولان همکاری کنند تا بتوانیم نتیجه این کار را با کاهش آمار کرونا در شهرستان شاهد باشیم.

سبزی بر ضرورت پرهیز از مراسم های عزا و عروسی با تراکم جمعیت در شهرستان تاکید کرد و گفت: افرادی که توجه نکنند باید منتظر برخوردهای قانونی باشند چون نباید با برپایی مراسم های عزا و عروسی سلامت مردم به خطر بیافتد.

 

فرماندارایوان  تاکید کرد: از مردم هم تقاضا داریم رعایت فاصه گذاری اجتماعی، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را بیش از پیش مد نظر داشته باشند و تذکرات ستاد ملی کرونا را رعایت کنند تا بتوانیم از این موج هم عبور کنیم.

۱۸ واحد صنفی در شهرستان ایوان پلمپ شد

،در راستای کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم، از تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهرایوانبازدید به عمل آمد.

در این بازدید که با حضور فرماندار، اعضای ستاد کرونا و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام شد، ۱۸ واحد صنفی به دلیل عدم تمکین از قانون و رعایت نکردن محدودیت‌های اعمال شده در خصوص عدم فعالیت مشاغلپلمبشده‌اند.

لازم به ذکر است از ابتدای محدودیت ها، ضمن اعلام حضوری؛ اخطار به صنوف مختلف داده شد، درصد زیادی از صنف‌ها بدون اخطار و با در نظر گرفتن شرایط شهرستان تعطیل کرده‌اند.

از کلیه متصدیان صنوف درخواست می‌گردد تا پایان زمان محدودیت‌ها نسبت به رعایت محدودیت‌های اعمال شده اقدام نمایند، برای حفظ جان مردم با هیچ واحد صنفی مماشات نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب