سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51823
|
09:14 - 1400/01/22
نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

99 درصد جمعیت روستایی در چرداول از نعمت گاز برخوردار شده اند

99 درصد جمعیت روستایی در چرداول از نعمت گاز برخوردار شده اند
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: 99 درصد جمعیت روستایی در چرداول از نعمت گاز برخوردار شده اند

"عباس شمس اللهی" ، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ايلام بيدار  گفت: چهار شهر سرابله، آسمان آباد، شباب و زاگرس و 85 روستای شهرستان چرداول گازدار می باشند که این میزان معادل 100 درصد جمعیت شهری و 99 درصد جمعیت روستایی می‌باشد.

با اشاره به اینکه در سال جاری شهرستان چرداول به شهرستانهای سبز کشور می پیوندد، افزود: تاکنون بیش از 10 هزار و 183 مشترک در این منطقه گازدار می باشند که از این تعداد 9 هزار و 623 مورد خانگی و 560 مورد دیگر غیر خانگی شامل مراکز صنعتی و تجاری هستند.

وی تعداد انشعابات این شهرستان را 7 هزار و 77 مورد عنوان کرد و اظهار داشت: تاکنون 426 کیلومتر شبکه توزیع و 75 کیلومتر شبکه تغذیه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه در سال گذشته 9 روستای بخش زاگرس چرداول گازدار شده اند، تصریح کرد: سه روستای دیگر بخش زاگرس در برنامه گازرسانی سال 1400 قراردارند.

شمس اللهی با اشاره به اینکه 99 درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، خاطر نشان کرد: بعلت گستردگی جغرافیایی، تعداد 35 ایستگاه C.G.S و T.B.S فعال در این شهرستان وجود دارد.

وی به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان " تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به‌ فعالیت 86 واحد تولیدی صنعتی فعال گازدار در سطح شهرستان، شرکت گاز استان ایلام به منظور تحقق نامگذاری سال، برنامه های مدونی برای تسهیل در گازرسانی به سایر مراکز صنعتی و تولیدی چرداول در دستور کار قرار داده تا بتواند نقش خود را در تحقق شعار امسال عملیاتی کند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب