سرویس: اقتصادی
کد خبر: 51733
|
09:53 - 1400/01/17
نسخه چاپی

جزئیات بررسی چشم‌انداز بورسِ ۱۴۰۰ در مجلس

جزئیات بررسی چشم‌انداز بورسِ ۱۴۰۰ در مجلس
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در جلسه دیروز این کمیسیون گزارش و تصویری از چگونگی اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۰ ارائه شد و در ادامه مسئولان برنامه‌های خود را برای تحقق درآمدهای بودجه در سال جاری و دیگر موضوعات مربوطه تشریح کردند.

به گزارشايلام بيدار، محمدمهدی مفتح در تشریح نشست دیروز عصر کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: این کمیسیون وظیفه نظارت بر اجرای قانون بودجه را در طول سال برعهده دارد، بنابراین ما برای اولین جلسه در سال جدید از مسئولان اقتصادی کشور برای بررسی چشم‌انداز بازار سرمایه و وضعیت اقتصادی با محوریت وضعیت درآمدهای کشور دعوت بعمل آوردیم.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: در این نشست دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی، بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کل کشور، دهقان دهنوی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، پارسا رئیس سازمان امور مالیاتی و قنبری رئیس سازمان خصوصی‌سازی به همراه معاونان و کارشناسان دستگاه های مربوطه خود حضور یافتند.

وی تصریح کرد: این مسئولان ابتدا گزارش و تصویری از چگونگی اجرای قانون بودجه سال 1400 را ارائه کرده و در ادامه برنامه های خود را برای تحقق درآمدهای بودجه در سال جاری و دیگر موضوعات مربوطه برای نمایندگان مجلس تشریح کردند.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: همچنین برای جلسه روز سه‌شنبه این کمیسیون هم از نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دعوت کرده‌ایم تا درباره عملکرد منابع و مصارف(دریافت‌ها و پرداخت‌ها) قانون بودجه سال 99 و اقدامات بعمل آمده جهت اجرای قانون بودجه سال 1400مطالب خود را بیان کند.

مفتح اظهار کرد: کمیسیون برنامه، بودجه و م­حاسبات مجلس در این جلسات تلاش دارد تا تصویر کلی از نحوه اجرای بودجه سال 1400 بدست آورده و راهکارهای اجرایی آن و موانع احتمالی که دستگاه‌های اجرایی با آن مواجه خواهند شد را شناسایی کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد