سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51649
|
13:58 - 1400/01/09
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام خبر داد؛

برگزاری کمیسیون عالی پزشکی سپاه در ایلام / ۲۰۰۰ پرونده جانبازی ایثارگران باسابقه بیش از ۱۵ ماه جبهه بررسی شد

برگزاری کمیسیون عالی پزشکی سپاه در ایلام / ۲۰۰۰ پرونده جانبازی ایثارگران باسابقه بیش از ۱۵ ماه جبهه بررسی شد
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام از برگزاری کمیسیون عالی پزشکی سپاه در استان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، سردار «جمال شاکرمی»، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با تبریک میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) به آحاد مردم عزیز و با بیان این خبر گفت: کمیسیون عالی پزشکی سپاه با پیگیری های مکرر و دعوت سپاه امیرالمؤمنین(ع) در استان ایلام تشکیل شد و دراین مرحله پرونده بیش از دو هزار نفر از رزمندگان و جانبازان که دارای سوابق جبهه بیش از ۱۵ ماه هستند، برگزار شد.

 
وی افزود: با توجه به وضعیت بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پرونده افراد متقاضی با رعایت فاصله اجتماعی توسط چهار تیم پزشکی و در طول پنج شبانه روز بررسی شد.
 
شاکرمی در ادامه گفت: بررسی پرونده جانبازی دو هزار نفر دیگر از ایثارگران که تاکنون بررسی نشده اند ، تا پایان سال ۱۴۰۰ در دستور کار سپاه امیرالمؤمنین (ع)استان ایلام قرار دارد.
 
وی بیان داشت: براساس اولویت میزان سابقه حضور در جبهه پرونده افراد بررسی خواهد شد و ان شاالله برای حضور در کمیسیون ، با ایثارگران عزیز تماس گرفته خواهد شد و نیازی به پیگیری حضوری نمی باشد.
 
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) تصریح کرد: بر اساس ماده ۸۷ بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف است رزمندگان دوران دفاع مقدس که صورت سانحه بالینی همزمان با مجروحیت را ندارند اما مجروحیت آنها توسط کمیسیون پزشکی نهاد اعزام کننده (نیروهای مسلح ) احراز می‌شود را به عنوان جانباز تلقی کند و حداقل پنج درصد ( 5% ) جانبازی به آنها تعلق می‌گیرد.
 
وی عنوان کرد: دستاوردهای انقلاب مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان است و برگزاری این سلسله کمیسیون ها کمترین اقدام در مقابل روحیه ایثار و شهادت طلبی جانبازان و ایثارگران سرافراز  است و ما تا ابد مدیون این عزیزان هستیم.
 
انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد