سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51638
|
08:02 - 1400/01/09
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

تحقق شعار سال در دستور کار جدی مسئولان استان ایلام است

تحقق شعار سال در دستور کار جدی مسئولان استان ایلام است
استاندار ایلام با اشاره به اینکه تحقق شعار سال در دستور کار جدی مسئولان استان ایلام است، گفت: در این راستا تمام تلاش خود به کار خواهیم بست.

به گزارشايلام بيدار،  "محمد نوذری" ، استاندار ایلام در دیدار مدیران واحدهای تابع وزارت امور اقتصادی و دارایی ایلام، از شناسایی برخی قوانین مزاحم کسب و کار در استان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۱۵ قانون و دستورالعمل مزاحم کسب و کار در استان شناسایی شده و برای اصلاح به هیئت مقررات زدایی وزارت اقتصاد و دارایی ارسال شده است.

وی با عنوان این مطلب که شعار سال را عملیاتی دنبال خواهیم کرد، تاکید کرد: تحقق شعار سال در دستور کار جدی دولت در استان ایلام قرار گرفته است و در این راستا تمام تلاش خود به کار خواهیم بست.

نوذری با تأکید بر این مطلب که امروز تسهیل در تولید و رفع موانع پیش رو این حوزه یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: در این راستا دو ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی از جایگاه حائز اهمیتی برخوردار هستند و باید بیش از پیش تقویت و مورد توجه قرار گیرند.

استاندار ایلام در ادامه به نامگذاری شعار تولید پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها اشاره کرد و گفت: برای چندمین بار است که مقام معظم رهبری بر کلید واژه تولید در انتخاب شعار سال تاکید می‌کند و این گویای این مطلب است که امروز تولید در شرایط خنثی ساختن تحریم و جنگ اقتصادی نقش تعیین کننده و حیاتی دارد.

وی عنوان کرد: در سال ۹۹ استان ایلام ۱۱۶ درصد وصول داشته که این میزان ۱۶ درصد بیشتر از میزان مصوب شده است.

وی در ادامه گفت: همچنین در این حوزه در بحث اوراق تسویه و تهاتر ۶۸ میلیارد تومان تحقق داشته که نسبت به پارسال ۱۴ میلیارد تومان بیشتر است و این جای تقدیر دارد.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب