سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51623
|
10:24 - 1400/01/08
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

تحقق شعار سال نیازمند عزم جهادی ومسئولانه است

تحقق شعار سال نیازمند عزم جهادی ومسئولانه است
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شعار سال نیازمند عزم جهادی ومسئولانه است.

"علی اکبر بسطامی" نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارايلام بيدار گفت: نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نشان دهنده این است که ایشان همیشه به تولید ، اقتصاد ونیازهای مردم توجه ویژه ای دارند.

وی افزود: روند نام گذاری شعار امسال وسال های گذشته بیانگر این مطلب است که باید نگاه ویژه ای به تولید داشت واز این راه اقتصاد کشور را هم سامان بخشید تا وضعیت معیشت مردم هم بهتر شود.

بسطامی درادامه گفت: قطعا در حوزه اقتصاد نیازمند بازنگری هستیم تا برخی آسیب ها درمان شده و موانع وکج روی ها از سر راه برداشته شود تا با هم افزایی بتوانیم نمود رشد اقتصادی را در جامعه ببینیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس بیان داشت: قطعا یکی از انتظارات رهبر انقلاب از مجلس شورای اسلامی است تا به این مقوله مهم تحقق بخشد ودراین راستا نیازاست تا برنامه ریزی های به گونه ای باشد که اقشار ضعیف جامعه مورد حمایت قرار گرفته وتولید در بخش های مختلف مورد حمایت قرار گیرد.

وی بیان داشت:  ارگان هایی که به نحوی کار تولید و جهش تولید را دنبال می کنند باید در حقیقت ملموس تر از گذشته برای تحقق بخشیدن به شعار سال رهبر معظم انقلاب پای کار باشند.

بسطامی تصریح کرد: مجلس نگاه ویژه ای در حوزه تولید، اشتغال، کشاورزی و محرومیت زدایی دارد ودراین راستا در حال تلاش هستیم تا با کمک همه دستگاهها گام های موثری درراستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی برداریم.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد