سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51617
|
09:25 - 1400/01/08
نسخه چاپی

امام‌ جمعه ایلام:

خدمات سپاه در ارائه خدمات به مردم طی ایام کرونا قابل تقدیر است

خدمات سپاه در ارائه خدمات به مردم طی ایام کرونا قابل تقدیر است
امام‌ جمعه ایلام گفت: خدمات سپاه استان ایلام در ارائه خدمات به مردم در زمان کرونا قابل تقدیر است.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار  در دیدار با سردار شاکرمی و جمعی از اعضای شورای فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) به مناسبت آغاز سال نو با تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز، اظهار کرد: سپاه در سال گذشته در ماموریت‌هایی که در بحران‌ها و مقابله با کرونا بر عهده گرفت، موفق و سربلند بیرون آمد و با خدماتی که به مردم ارائه کرد توانست ارتباط عمیق و عاطفی با مردم و نیازمندان برقرار کند و این ارتباط بهترین فرصت برای تاثیرگذاری فرهنگی، بصیرت افزایی و عمق بخشی به آمارن های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: نقطه قابل اتکا نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه مردمی است و دشمن با فریبکاری، توطئه و به کار گیری عوامل نفوذی در صدد ناامید کردن مردم و تخریب چهره حکومت اسلامی است.

کریمی تبار اظهار کرد: نظام مقدس ما در طول بیش از چهل سال خدمات بسیار بزرگی در زمینه محرومیت زدایی، رشد علمی و اقتصادی، ارتقاء سطح رفاه و معیشت، تامین امنیت کشور و منطقه داشته است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در حال حاضر نیز با وجود جنگ اقتصادی و شرایط سخت تحریم بنا به اعلام بانک جهانی، از لحاظ اقتصادی جایگاه هیجدهم دنیا را داریم و این توانمندی‌ها باید برای مردم تبیین شود.

وی افزد: بیان توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور برای ایجاد انگیزه در مردم بسیار مهم است. در انتخابات پیش رو آنچه مهم است این است که مردم احساس مسئولیت کنند و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای آینده کشور را تضمین کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب