سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51590
|
13:22 - 1400/01/05
نسخه چاپی

استاندار ایلام خبر داد:

تقویت طرح شهید سلیمانی برای پیشگیری از کرونا در ایلام

تقویت طرح شهید سلیمانی برای پیشگیری از کرونا در ایلام
استاندار ایلام از تقویت طرح شهید سیلمانی برای پیشگیری از کرونا در استان ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار "محمد نوذری"، استاندار ایلام با اشاره به موفقیت‌های طرح شهید سلیمانی در اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا گفت: طرح شهید سلیمانی برای پیشگیری از کرونا در ایلام تقویت می‌شود.

وی اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی با همکاری سپاه و فرمانداران در سال گذشته با موفقیت اجرا شد و بنا داریم که این طرح را تقویت کنیم چرا که آثار مثبت آن در ابعاد مختلف برای مردم ملموس است.

وی موفقیت طرح شهید سلیمانی و استمرار و تقویت آن را لازمه مقابله با این ویروس خبیث دانست و افزود: تلاش خواهیم کرد با اجرای طرح شهید سلیمانی و مجاب و ترغیب مردم به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک سال 1400 را برای استان ایلام سال بدون کرونا و کاهش تبعات این ویروس تبدیل کنیم.

نوذری مهار کرونا را نیازمند همبستگی مردم و رعایت پروتکل‌ها عنوان کرد و گفت:‌ استان ایلام در بحث کرونا با دو  مشکل بزرگ مواجه است اول همجواری با خوزستان است که این استان وضعیت بحرانی دارد و دیگری مرز با عراق است که بیشترین مبتلایان به ویروس جهش یافته دارد.

وی افزود: اما در مسیرهای منتهی به خوزستان ورود و خروج ها کنترل، مدیریت و در نهایت ورودی و خروجی‌ها محدود شد و مرز را تا پایان تعطیلات بسته‌ایم تا ان‌شاالله بتوانیم بر این دو مشکل فائق شویم.

استاندار ایلام تغییر وضعیت شهرستان آبدانان به قرمز و استمرار شرایط قرمز در دهلران خطر جدی برای آلودگی بیشتر سایر شهرستان‌های استان دانست و تصریح کرد: شهرستان‌های ایون و چرداول هم مستعد تغییر وضعیت به نارنجی هستند و شرط کنترل آن نیز فقط رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از نادیده‌انگاری کرونا توسط شهروندان است.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد