سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51573
|
14:51 - 1400/01/04
نسخه چاپی

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

دهلران و آبدانان در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفتند

دهلران و آبدانان در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفتند
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: وضعیت شهرستان آبدانان با یک هزار و ۹۰۸ ابتلا از زرد به وضعیت نارنجی کرونا تغییر یافت.

به گزارشايلام بيدار، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، "محمد کریمیان"، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام روز چهارشنبه گفت: ۱۷ بستری جدید در مراکز درماتی استان بستری شدند و مجموع بستری ها به ۶۴ نفر افزایش یافت که یک مورد از آنها مربوط به آبدانان است.

وی اظهار کرد: ۹ مورد از بستری های جدید مربوط به دهلران، سه مورد ایوان، ۲ مورد ایلام، یک مورد دره شهر و یک مورد مربوط به چرداول است.

دکتر کریمیان با اشاره به افزایش تعداد بستری ها در استان افزود: دهلران و آبدانان در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند و چنانچه پروتکل های بهداشتی رعایت نشود، شاهد تغییر وضعیت کل استان خواهیم بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ ابتلا جدید کرونا در استان شناسایی شد و مجموع مبتلایان به ۲۷ هزار و ۸۰ نفر رسید.

دکتر کریمیان با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان کرونا در استان ۲۵ هزار و ۴۳۲ نفر است، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت شد و مجموع فوتی های استان به ۶۷۱ نفر افزایش یافت.

وی تاکید کرد: عدم رعایت پروتکل ها، ورود مسافران نوروزی، دورهمی ها و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ایام عید افزایش ابتلا و بستری ها را بدنبال داشته است و در صورت ادامه شاهد پیک جدید کرونا در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب