سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51552
|
12:29 - 1400/01/03
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

امنیت پایدار در مرزهای استان ایلام برقرار است

امنیت پایدار در مرزهای استان ایلام برقرار است
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه امنیت پایدار در جدار مرزهای استان ایلام برقرار است، گفت: پاسداران همیشه آماده جانفشانی در دفاع از مرزهای کشور هستند.

به گزارشايلام بيدار،سردار جمال شاکرمی صبح روز سه شنبه در بازدید از محور عملیاتی «شیخ صله» و «ازگله» ۲ حوزه ماموریتی تیپ امیرالمومنین (ع) استان ایلام، ضمن تبریک سال نو به فرماندهی و تمامی نیروهای تیپ ۱۱ امیرالمومنین (ع) به امنیت پایدار در جدار مرزها اشاره کرد و گفت: در راستای مقابله با هرگونه تهدید امنیتی در منطقه ماموریتی با استفاده از جنگ افزارهای به روز مقابله خواهیم کرد.

وی، ایمان و توانمندی را دو مولفه مهم در دست یابی به قدرت بازدارنده دانست و بر ضرورت اعتماد به توان نیروهای جوان در امر فرماندهی و مدیریت تاکید کرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به سوابق ارزنده لشکر ۱۱ در دوران دفاع مقدس، گفت: سپاه آمادگی‌های خود در حوزه‌های توان رزمی و آمادگی‌های یگان را در سطح بالایی افرایش داده است.

وی مردم یاری و خدمت‌رسانی را از رویکردهای سپاه در مناطق عملیاتی عنوان کرد و افزود: پاسداران همیشه آماده جانفشانی در دفاع از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی هستند.

سردار شاکرمی همچنین با حضور در منزل شهید ای صفایی، اولین شهید منطقه اورامانات و خانواده شهید محمدی از مجاهدت خانواده‌های شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.

در این دیدارها مردم از زحمات سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در خدمات رسانی در ایام زلزله قدردانی کردند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب