سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51549
|
10:29 - 1400/01/03
نسخه چاپی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام:

رونق تولید بزرگترین قدم برای توسعه اقتصاد است

رونق تولید بزرگترین قدم برای توسعه اقتصاد  است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه افزایش اقتدار اقتصادی راه اصلی برای مقابله تحریم است، گفت: محقق شدن شعار سال نیازمند اصلاح مسیر و فضای تولید است.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلاممحمد فتاحی "،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و ایام نوروزدر خصوصنام گذاری امسال از سویمقام معظم رهبریبیان کرد: یکی از مسائل بسیار مهم کشور جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر مسئله اقتصاد و تولید است.

وی ادامه داد: با توجه به منابع بزرگ که کشورمان در اختیار دارد و از طرفی وجود صنعتگران و تولیدکنندگان بزرگ در کشور، ظرفیت و پتانسیل بالایی برای تولید محصولات مورد نیاز مردم وجود دارد.

وی در ادامه افزود: از طرفی تحریم‌های ظالمانه چندین ساله آمریکا علیه کشور ایران سبب شده است که بخشی از این ظرفیت عظیمبلا استفادهقرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام اظهار کرد: رهنمودهایمقام معظم رهبریدر طی سال‌های اخیر پیرامون مسائل اقتصادی و تولید نشانگر آن است که مسئله اقتصاد در دنیای امروز یکی از مهمترین ابزار قدرت کشورها است، نخستین قدم برای توسعه کشور و پیشرفت جامع، رونق تولید و پیشرفت اقتصادی است و برای رسیدن به این مهم تسهیلگری و حمایت ازتولید کنندگانبسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلامفتاحی افزود: افزایش اقتدار اقتصادیراهاصلی برایمقابله عزتمندانهبا تحریم‌ها و توطئه‌های غرب علیه ایران اسلامی است.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب