سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51545
|
09:14 - 1400/01/03
نسخه چاپی

یادداشت؛

توری که مردم را در تور کرونا می اندازد/کویید برای ابتلا به مجوز نگاه نمیکند

توری که مردم را در تور کرونا می اندازد/کویید برای ابتلا به مجوز نگاه نمیکند
مدیرکل میراث فرهنگی استان در مصاحبه ای از ورود تور گردشگری مجوز دار ! اصفهان به استان بخصوص بدره و دره شهر انهم با رعایت پروتکل بهداشتی!خبر داده است.

به گزارشايلام بيدار، مدیرکل میراث فرهنگی استان در مصاحبه ای از ورود تور گردشگری مجوز دار ! اصفهان به استان بخصوص بدره و دره شهر  انهم با رعایت پروتکل بهداشتی!خبر داده است.

 
اتوبوس این تورها مملو از گردشگر طی دو روز گذشته در دره شهر حضور دارند که این موضوع با اعتراض شدید مردم این شهرستان مواجه شده و انها خواستار ورود ستاد کرونا و حتی دادستان به این موضوع شده اند.
 
واقعا چرا اقای مدیرکل؟ مگر همین چند روز اخیر فقط دو نفر میهمان نوروزی  ۱۱ شهروند دره شهری را مبتلا نکردند؟
 
این چه توری است که هر ان‌ ممکن است مردم را در تورکرونابیاندازد؟ چه کسی این مجوز نافرم را داده است؟ مگر  ویروس کرونا برای ابتلا به مجوز تور نگاه میکند؟
 
جناب مدیرکل ما نخواهیم در این وضعیت خطرناک کسی انهم از اصفهان با ۱۵ شهر قرمز و نارنجی و زرد تاریخمان را ببیند باید به چه کسی بگوییم؟
 
ما نخواهیم کرونا بگیریم یا بمیریم باید چه کسی را ببینیم؟دلیل سکوت ستاد مبارزه با کرونا مقابل این حرکت خطرناک میراث فرهنگی چه بوده است؟اصولا این ستاد با کجای کرونا مبارزه میکند که پر شهر را مسافر نوروزی کرده اید؟
 
قطعا در صورت افزایش تعداد کروناییهای شهرستان مسئولیت ان بر بر  عهده میراث فرهنگی و ستاد مبارزه کرونا خواهد بود و ما نیز در مقابل ان سکوت نخواهیم کرد.
 
انتهای پیام
 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد