سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51463
|
09:56 - 1399/12/26
نسخه چاپی

فرماندار چرداول در گفتگو با ایلام بیدارمطرح کرد؛

احتمال شیوع کرونای انگلیسی در چرداول با کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی

احتمال شیوع کرونای انگلیسی در چرداول با کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی
فرماندار چرداول گفت: با توجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم قطعا باعث شیوع کرونای انگلیسی در چرداول خواهد شد.

 "الیاس فتاحی" ،  فرماندار چرداول در گفتگو با خبرنگار ايلام بيدار  بر ضرورت اجرای مصوبات ستاد کرونا تاکید کرد وگفت: مردم عزیز وفهیم ما در این ایام نزدیک به سال جدید باید بدانند که حضور در مکانهای شلوغ باعث تشدید شرایط سخت کرونایی میشود و در این زمینه همه با هوشیار باشند.

وی افزود: کرونای جدید انگلیسی شیوع و سرایت آن بسیار سریع وشدید است و تنها با رعایت کردن دستورالعملهای بهداشتی وزدن ماسک میتوان از شیوعش پیشگیری نمود که همه با هم باید پیرو مصوبات ستاد کرونا پیش برویم تا شاهد بالارفتن آمارهای کرونایی نباشیم.

فتاحی در ادامه گفت: دورهمی های خانوادگی ، مسافرت ها ، مراسمات عروسی ، حضور درآرمستان ها باعث شیوع ویروس کرونا و  تشدید محدودیت های کرونایی در سطح شهرستان چرداول خواهد شد.

فرماندار چرداول بیان داشت: از این رو انتظار می رود مردم همچنان جدی تر از گذشته برای کنترل شیوع کرونا و کاهش مبتلایان و دور شدن از مرز بحران و وضعیت پرخطر همکاری لازم را دررعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا داشته باشند.

وی تصریح کرد: هم اکنون شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد که با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی قطعا وارد شیوع ویروس کرونا خواهیم شد.

 

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب