سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51452
|
09:31 - 1399/12/25
نسخه چاپی

مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری ایلام؛

۲۰۶ نفر کاندیدای شورا‌های شهر‌های استان ایلام شدند

۲۰۶ نفر کاندیدای شورا‌های شهر‌های استان ایلام شدند
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام گفت: تا این لحظه ۲۰۶ نفر کاندیدا در ۲۷ شهر واجد شرایط برگزاری انتخابات شورای شهر استان ایلام، ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده اند.

به گزارشايلام بيدار،"سید صادق موسوی"؛ مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام گفت : شهرستان دهلران ۶ هیات اجرایی، شهرستان‌های آبدانان 206 نفر کاندیدای شوراهای شهرهای استان ایلام شدندو دهلران چهار و سایر شهرستان‌ها از جمله مرکز استان سه هیات اجرایی انتخابات دارند.
وی افزود: به تعداد بخش‌های تابعه هر شهرستان هیات‌های اجرایی انتخاب می‌شوند که به عنوان مثال شهرستان‌های دارای ۲ بخش مرکزی و تابعه سه هیات اجرایی شامل ۲ هیات اجرایی بخش‌ها و یک هیات اجرایی شهرستان دارند و هر هیات متشکل از هفت عضو اصلی و پنج علل البدل از معتمدان هر شهرستان و بخش است.
موسوی تاکید کرد: تا این لحظه ۲۰۶ نفر کاندیدا در ۲۷ شهر واجد شرایط برگزاری انتخابات شورای شهر استان ایلام، ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده اند و پرونده ۲۷ نفر نیز در دست بررسی و اقدام است و ثبت نام حضوری یا اینترنتی داوطلبان کماکان ادامه دارد.
وی اظهار کرد: باتوجه به اینکه ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر تا روز سه شنبه هفته جاری ادامه دارد، احتمال اینکه تعداد داوطلبان در این روز‌ها به ویژه روز آخر بیشتر شود، وجود دارد.
وی از رسانه‌های جمعی خواست تا با انتشار مطالب و تهیه برنامه‌هایی با محتوای انتخابات، شور و حرارت انتخاباتی در جامعه را بیشتر کنند تا هم نخبگان و افراد موثر برای ثبت نام راغب شوند و هم مردم در فضای انختخابات قرار بگیرند

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب