سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 51342
|
00:00 - 1400/09/15
نسخه چاپی

باپیگیری رسانه ای وهمت مسئولان:

بازگشت بکار نیروهای اخراجی/کشتارگاه سپید مرغ مانشت احیا شد

بازگشت بکار نیروهای اخراجی/کشتارگاه سپید مرغ مانشت احیا شد
با فعالیت وآغاز بکاردوباره کشتارگاه ایوان ١٦نفرازکارگران اخراج شده این واحد تولیدی بازگشتند.

به گزارشايلام بيدار،یکاری و مشکل اشتغال یکی از مهمترین موضوعاتی که در طول چندین سال اخیر برای خانواده ها و جوانان ایرانی به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی به وجود آمده و مشکلات و دغدغه هایی را برای مردم به ویژه جوانان به وجود آورده است.

انسان همواره برای امرا معاش , بر طرف کردن نیازهای جسمانی ، مادی و معنوی  خویش نیازمند شغل وکار بوده است برهمین اساس حرفه ای را متناسب با توان خویش برمی گزیده وشروع به فعالیت کرده است.

از موضوعات مطرح و به روز در جامعه ی امروز، موضوع اشتغال جوانان می باشد مساله ای که تبدیل به  دغدغه ی اصلی هر جوانی شده است، به خصوص برای قشر تحصیل کرده.

اما هدف از ارائه این مقدمه پرداختن به  موضوعی است که حدود یک ماه است کام شاغلین یک واحد تولیدی را تلخ کرده است.

کشتارگاه صنعتی طیور شهرستان ایوان یکی از مراکزی است که در سال 1385با اعتبار نزدیک به 4میلیارد تومان به بهره برداری رسید و زمینه اشتغال زایی بیش از 100نفر را به صورت مستقیم در این واحد فراهم آورد.

این کشتارگاه علاوه براینکه نیاز شهرستان را تامین می کرد به بخشهایی از استان و استانهای همجوار نیز ارائه خدمات میدهد.

یکی ازمواردی که طی روزهای گذشته مطرح شد بیکارشدن تعدادی از کارکنان کشتارگاه مرغ ایوان است .که در این راستا موضوع را از فرماندار ایوان جویا شدیم.

اعطای چهار میلیارد تسهیلات به کشتارگاه سپیدمرغ مانشت

 

 "امیدعلی سبزی"، فرماندار شهرستان ایوان از اعطای تسهیلات برای احیا مجدد کشتارگاه سپید مرغ مانشت به مبلغ ۴ میلیارد تومان خبر داد و گفت : با اعطای این تسهیلات زمینه فعالیت مجدد ۱۵ کارگر که پیش از این از این واحد تولیدی اخراج شده بودند ، فراهم شد.

وی با بیان اینکه کشتارگاه سپید مرغ مانشت بعنوان بزرگترین کشتارگاه صنعتی در غرب کشور، ظرفیت کشتار ۷۰ تن مرغ در شبانه روز را دارد، تاکید کرد: در این واحد تولیدی برای ۶۰ نفر بطور مستقیم اشتغالزایی شده است.

فرماندار ایوان افزود: در استان ایلام ۳۹۰ واحد تولیدی با ظرفیت تولید ۶۰ هزار تن گوشت سفید در سال وجود دارد.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب