سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51290
|
10:57 - 1399/12/16
نسخه چاپی

تعویض در وقت های اضافه؛

استاندار مساله دار در راه ایلام/ وزارت کشور بیراهه نرود

استاندار مساله دار در راه ایلام/ وزارت کشور بیراهه نرود
معاون استانداری یکی از استانهای کشور در حالی بعنوان سکاندار ساختمان خیام ایلام جدیدت بیشتری به خود گرفته که مسائل و شبهاتی در خصوص وی وجود دارد.

به گزارشايلام بيدار، این روزها همه جا صحبت از انتخاب استاندار جدید ایلام است، بلافاصله بعد از انتصاب سلیمانی دشتکی بعنوان استاندار جدید خوزستان رایزنی ها برای انتخاب استاندار جدید آغاز شد.

انتخاب استاندار پیشین ایلام بعنوان استاندار یکی از کلانشهرهای کشور باعث شده تا مردم انتظار انتخاب یک استاندار با روزمه قوی باشند و در مدت باقی مانده تا پایان کار دولت بدون توجه به مباحث حاشیه ای تمام توان خود را معطوف به مردم نماید. 

گمانه زنی های زیادی برای انتخاب استاندار ایلام در سطح رسانه ها و فضای مجازی صورت گرفته، اما فارغ از افرادی که تاکنون مطرح هستند، گویا در وقت های اضافه، تعویض در حال انجام شدن است.

براساس پیگیری های ایلام بیدار، در حالی وزارت کشور عزم خود را برای انتخاب معاون استانداری یکی از استانهای کشور برای سکانداری ساختمان خیام ایلام جزم کرده که مسائل و شبهاتی از جمله پرونده زمین خواری وی در دستگاه قضا وجود دارد. 

وزارت کشور باید در قبال انتخاب افراد بعنوان استانداری از افراد مساله دار پرهیز و بررسی های بیشتری داشته باشد؛ بخصوص در حوزه استان ایلام که نیازمند مدیریتی قوی و آشنا به مسائل استان برای اتمام پروژه های نیمه تمام است.

به وزارت کشور، نمایندگان مردم ایلام و همه افراد دخیل در انتخاب افراد مطرح شده پیشنهاد می کنیم انتخاب این افراد را از دایره بررسی ها خارج کنند که در غیر این صورت و در مطالب بعدی جزئیات بیشتری همراه با اسناد منتشر خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب