سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51207
|
13:53 - 1399/12/11
نسخه چاپی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام:

"مطالبه گری"، مهمترین رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است

"مطالبه گری"، مهمترین رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام با اشاره بر تاثیر گذاری فعالیت های فرهنگی بر افکار عمومی گفت: رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام "مطالبه گری" است.

به گزارشايلام بيدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز؛ ۱۱ اسفند ماه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام گفت: رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام "مطالبه گری" است. سردار شاکرمی با اشاره بر تاثیر گذاری فعالیت های فرهنگی بر افکار عمومی گفت: وظیفه ستاد احیاء،ترویج و ترغیب فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بین آحاد و اقشار جامعه است.

یکی از اقدامات انجام گرفته تشکیل گروه های جهادی امر به معروف است و هدف از تشکیل آن گسترش زمینه مشارکت آحاد مردم در موضوع امر به معروف و نهی از منکر در حوزه‌های مختلف بوده که در سطح شهرستان های استان نیز انجام گرفته است.

ستاد امر به معروف در هر ۱۱ شهرستان استان فعال است و علاوه بر این شوراهای امر به معروف و نهی از منکر همه دستگاه های اجرایی استان نیز فعال شده است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آنچه به زبان هنر بیان می شود، ماندگاری آن بیشتر است، افزود: هنر به عنوان واسطه انتقال مفاهیم می تواند آموزه های دینی را در قالب امر به معروف و نهی از منکر در فرهنگ عمومی مردم به صورت دلنشین ترویج دهد.

همچنین ستاد در رابطه با گرانی ها و کمبود برخی اقلام ضروری بعنوان یک مطالبه ورود کرده و از طریق مراجع قضایی دستورات لازم صادر شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام در پایان با اشاره به وضعیت فعلی کشور، در زمینه کنترل بیماری کرونا اظهارکرد:  امیدواریم مردم فهیم و قدرشناس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه زدن ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و سایر پروتکل های بهداشتی ضمن حفظ سلامتی خود و خانواده‌شان با دعوت و تذکر به دیگران زمینه قطع زنجیره ویروس کرونا را فراهم کنند.

 

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب