سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51198
|
09:04 - 1399/12/11
نسخه چاپی

مسوول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام؛

اردوی راهیان نور دانش آموزی ایلام مجازی برگزار می شود

اردوی راهیان نور دانش آموزی ایلام مجازی برگزار می شود
مسوول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: اردوی راهیان نور دانش آموزی در روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفندماه به صورت مجازی در یادمان های این استان برگزار خواهد شد.

به گزارشايلام بيدار،سرهنگ "عارف یاسمی "،مسوول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام؛ گفت: این اردوی مجازی در بستر برنامه شاد و طی تفاهم نامه سپاه با آموزش و پرورش و به عنوان یک کار درسی برگزار می شود.

وی افزود: این نرم افزار که در بستر برنامه شاد قرار می گیرد به صورت آنلاین و آفلاین است که مناطق عملیاتی جبهه میانی، جنوب و جنوب غرب را در بر می گیرد.

یاسمی یادآور شد: در این نرم افزار تصاویر مستندی از پنج منطقه عملیاتی قلاویزان، قرارگاه امیرالمومنین(ع) و شرهانی در استان ایلام و شلمچه و اروندرود در استان خوزستان گنجانده شده است.

وی اضافه کرد: فیلم برداری از این مناطق ۱۵ روز طول کشید و ۶۰ درصد مناطق عملیاتی استان ایلام و ۴۰ درصد مناطق جنگی خوزستان را در برگرفته است.

وی ادامه داد: این برنامه علاوه بر اینکه در شاد بارگذاری می شود، در پیام رسان های داخلی نظیر سروش و ایتا نیز برای دسترسی عموم مردم جانمایی می شود.

وی گفت: اردوی راهیان نور مجازی برای دیگر دانش آموزان سایر نقاط کشور نیز ارسال می شود تا به عنوان یکی از دروس تحصیلی برای آنها مورد استفاده قرار گیرد.

یاسمی افزود: دانش آموزان بعد از مشاهده این برنامه نظرات، دیدگاه ها و دلنوشته های خود را به عنوان یک محتوای درسی بیان می کنند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب