سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51181
|
12:20 - 1399/12/10
نسخه چاپی

دادستان دره شهر در گفتگو اختصاصی با ایلام بیدار:

تلاش ها برای دستگیری اشرار حادثه پل گاومیشان ادامه دارد

تلاش ها برای دستگیری اشرار حادثه پل گاومیشان ادامه دارد
دادستان دره شهر گفت:از همان دقایق اولیه این حادثه تلخ ، بازپرس دادگستری ،دادستانی، شورای تامین ، نیروهای امنیتی و انتظامی جلسات و اقدامات لازم را برای شناسایی قاتل بکار بستند.

"محمد سهراب زاده"، دادستان دره شهر در گفتگو باایلام بیداردر رابطه با حادثه رخ داده شب گذشته در پل گاومیشان گفت: شب گذشته سرنشین خودروی پژو در منطقه پل گاومیشان پس از بازرسی این خودرو ، با اسلحه کمری اقدام به شلیک مستقیم به مامور و سرباز نیرو انتظامی شهرستان می کند.

دادستان دره شهر اظهار کرد:بر اثر این شلیک سرباز وظیفه محمد مهدی دریکوند به شهادت رسیده و سروان باصره نیز به دلیل شدت جراحات برای درمان به بیمارستان مرکز استان انتقال یافت.

وی افزود:از همان دقایق اولیه این حادثه تلخ ، بازپرس دادگستری ،دادستانی، شورای تامین ، نیروهای امنیتی و انتظامی جلسات و اقدامات لازم را برای شناسایی قاتل بکار بستند.

سهراب زاده ادامه داد:همچنین خودروی پژو که ضارب سرنشین آن بوده ساعاتی بعد در یکی از مناطق اطراف محل حادثه کشف می شود.

وی تصریح کرد:از لحظه وقوع این جنایت تمامی مسئولان مربوطه به صورت کامل در حال بررسی این موضوع هستند.

وی افزود:دکتر خسروی زاد دادستان استان نیز پیگیری و دستورات لازم را برای دستگیری هرچه سریعتر عامل این جنایت صادر کرده است.

وی در پایان بیان داشت:ضمن تسلیت به خانواده سرباز مدافع وطن و نیروی انتظامی به اطلاع می رسانیم تمامی توان خود را برای پیدا کردن قاتل این شهید و مجازات وی به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب