سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51177
|
10:55 - 1399/12/10
نسخه چاپی

رئیس پلیس آگاهی استان در گفتگو با ایلام بیدار:

کارمند قلابی با کلاهبرداری 340 میلیاردی دستگیر شد

کارمند قلابی با کلاهبرداری 340 میلیاردی دستگیر شد
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان کارمند یکی از ادارات دولتی اقدام به کلاهبرداری 340 میلیاردی کرده بود خبر داد.

سرهنگ "علی مهری"، رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در گفتگو باایلام بیداراز دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان کارمند یکی از ادارات دولتی اقدام به کلاهبرداری 340 میلیاردی کرده بود خبر داد.

وی گفت: در پي ارجاع يک فقره پرونده تحت عنوان کلاهبرداري فردی که خود را به عنوان کارمند یکی از ادارات دولتی معرفی و از این طریق اقدام به کلاهبرداری مبالغ میلیاردی کرده بود موضوع بصورت ويژه در دستور کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در بررسی ماموران پلیس مشخص شد این فرد کلاهبردار مبلغ340 میلیاردی را تحت عنوان ساخت و ساز در کشور عراق و تردد افراد از مرز مهران بدون گذرنامه در ايام اربعين از شهروندان دریافت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات خاص پلیسی محل اختفای این متهم را کشف و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی موفق او را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقيقات فني و تخصصي پلیس به بزه انتسابي معترف شده تصریح کرد: متهم به همراه پرونده در جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ مهری از مردم خواست: هیچگاه فریب ظاهر افراد را نخورند و برای هرگونه سرمایه گزاری به موسسات مجاز و قانونی مراجعه کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب