سرویس: اقتصادی
کد خبر: 51168
|
09:52 - 1399/12/12
نسخه چاپی

دادوستد ۲۱۹۹میلیارد انواع اوراق در سال جاری

دادوستد ۲۱۹۹میلیارد انواع اوراق در سال جاری
تعداد ۲۱۹۹میلیارد انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۵۸۹۳هزار میلیارد ریال در مدت ۲۲۸روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار دادوستد شد.

به گزارشايلام بيدار،  از ابتدای امسال تا هفته گذشته تعداد ۲۱۹۹میلیارد و ۸۲۲میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۵۸۹۳هزار و ۸۵۳میلیارد ریال در بیش از ۳۵۱میلیون و ۹۹۳هزار و ۶۰۹دفعه طی ۲۲۸روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۸۶میلیارد و ۲۴۷میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۰۰۴هزار و ۲۴۳میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته با ۷۲۵هزار و ۴۵۷واحد افزایش، معادل ۱۳۵درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۲۰۵هزار و ۸۳۲واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۲۵۷هزار و ۳۱۶واحد افزایش، معادل ۱۴۵درصد رشد کرد و رقم ۴۳۴هزار و ۳۹۶واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۵۲۲هزار و ۴۶۷واحد افزایش در این مدت به رقم ۸۸۵هزار و ۱۹۸واحد و شاخص بازار دوم با ۲ میلیون و ۳۲۰هزار و ۱۶۳واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۴۲۸هزار و ۹۷۲واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۴۴درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۲۱۳۲درصد رشد همراه شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب