سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 51160
|
09:09 - 1399/12/10
نسخه چاپی

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان چرداول مطرح کرد؛

ضرورت رعایت همگانی پروتکل های بهداشتی/ اثری ازکرونای انگلیسی در چرداول دیده نشده است

ضرورت رعایت همگانی پروتکل های بهداشتی/ اثری ازکرونای انگلیسی در چرداول دیده نشده است
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان چرداول گفت: خوشیختانه فعلا اثری از کرونای انگلیسی در چرداول دیده نشده است ولی در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و افزایش رفت وآمدها در آینده شاهد ورود این نوع از ویروس منحوس در چرداول خواهیم بود.

"عدنان صیدی"،  سرپرست شبکه بهداشت ودرمان چرداول در گفتگو با خبرنگار  ايلام بيدار گفت: در این شرایط نسبی آرام، عادی انگاری و کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی، خطر شیوع گسترده بیماری و بازگشت به دوران بحرانی کرونا را افزایش می دهد .

وی با ابراز نگرانی از گسترش ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور و استان که قابلیت انتشار، سرایت و مرگ و میر بالایی دارد گفت: رعایت هر چه بیشتر و مستمر پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از انتشار و گسترش بیماری و آغاز موج سهمگین چهارم بیماری از ضروریاتی است که همه باید آن را رعایت کنند.

صیدی  اضافه کرد: نمونه‌گیری‌های لازم با همراهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص ردیابی ویروس انگلیسی در چرداول به صورت مستمر انجام می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان چرداول تصریح کرد: خوشیختانه فعلا اثری از کرونای انگلیسی در چرداول دیده نشده است ولی در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و افزایش رفت وآمدها در آینده شاهد ورود این نوع از ویروس منحوس در چرداول خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد