سرویس: خواندنی ها
کد خبر: 51124
|
08:35 - 1399/12/09
نسخه چاپی

رونمایی از پیشنهاد مالی جدید استقلال به شماره 10 ناراضی/ قائدی درخواست سرمربی و کاپیتان را هم رد کرد

رونمایی از پیشنهاد مالی جدید استقلال به شماره 10 ناراضی/ قائدی درخواست سرمربی و کاپیتان را هم رد کرد
باشگاه استقلال به بازیکن جوان این تیم پیشنهادات جدیدی ارائه کرده اما این بازیکن همچنان روی مواضع خود باقی مانده و در تمرینات تیمش شرکت نمی‌کند.

به گزارشايلام بيدار،روز از دیدار استقلال و سپاهان گذشته اما مهدی قائدی همچنان در تمرینات تیمش شرکت نمی‌کند. بازیکنی که در این یکی دو فصل اخیر جزو بهترین‌های تیمش بوده و تاثیرگذارترین مهره استقلال به شمار می‌رود اما مشخص نیست او با این غیبت طولانی در تمرینات تیمش چه هدفی دارد.

اگرچه طی روزهای گذشته رسانه‌ها به درستی به درخواست‌های قائدی از مدیران استقلال پرداخته اند اما این بازیکن با استوری‌های عجولانه مطالب رسانه‌ها را رد کرده اما وی از خود سوال نکرده وقتی نزدیک به 11 روز در تمرینات تیمش شرکت نکرده چه بهانه‌ای برای غیبت‌هایش دارد؟ با اظهارات این بازیکن بعد از بازی با نساجی کاملا مشخص است قائدی چه درخواستی دارد اما ظاهرا این بازیکن جوان با مشورت برخی اطرافیان خود می‌خواهد بندی را به قراردادش اضافه کند که مدیرانش به هیچ عنوان راضی به گنجاندن آن در قرارداد وی نیستند.

طبق پیگیری‌های خبرنگار فارس، قرارداد مهدی قائدی با استقلال در این فصل 900 میلیون تومان است که تا امروز 67 درصدآن رااز باشگاه دریافت کرده است.در این بین وعده‌های مدیران قبلی که محقق نشده باعث شد تا مدیران استقلال تصمیم بگیرند مبلغ 2 میلیارد و صد میلیون تومان به قرارداد این بازیکن اضافه کنند تا مبلغ قرارداد وی به 3 میلیارد  برسد. مسئولان استقلال تصمیم دارند از این رقم 500 میلیون روز شنبه (فردا) و 500 میلیون دیگر هم چند روز دیگر به حساب قائدی واریز کنند تا وی با ذهن باز در تمرینات شرکت کند اما قائدی تا امروز به هر 3 درخواست مدیران استقلال پاسخ منفی داده و مدیر برنامه‌هایش را به جلسه فرستاده است.

مدیر برنامه این بازیکن فردی به نام مطوری است که به مسئولان استقلال از طرف قائدی اعلام کرده خواستار بند فسخ قرارداد به رقم 500 هزار دلار است. مسئولانباشگاه استقلالکه همیشه در قبال بازیکنان و خواسته‌های آنها بازنده هستند این بار با توجه به قرارداد قائدی تا سال 1402  با این باشگاه به درخواست این بازیکن پاسخ منفی داده و اعلام کردند به هیچ عنوان زیر بار این درخواست نمی‌روند مگر اینکه وی راضی شود بند فسخ قرارداد را به 3 میلیون یورو افزایش بدهد. آنها بهخوبیمی‌دانند قائدی پیشنهاداتی دارد و می‌خواهد با این بند 500 هزار دلاری راحت از استقلال جدا شود به همین دلیل اعلام کرده‌اند فقط در صورتی که وی 3 میلیون یورو پرداخت کند می‌تواند این بند را به قراردادش به عنوان الحاقیه  اضافه کند.

قائدی که اصرار مسئولان استقلال را دیده تا قرار دادن بند یک میلیون یورویی راضی شده اما زیر بار 3 میلیون یورو نرفته است. از طرفی با توجه به قراردادی که وی با استقلال دارد باید در تمرینات شرکت کند و ظاهرا در این بین کاپیتان تیم استقلال هم با وی تماس گرفته اما او اعلام کرده در تمرینات شرکت نمی‌کند.حتی شنیده می شود وی به درخواست سرمربی استقلال هم در تمرینات شرکت نکرده است.

با این وضعیت مشخص است قائدی مسیری را طی می‌کند که در نهایت بازنده خواهد بود زیرا این بازیکن نه بند جدایی در قراردادش دارد و نه اینکه بدون رضایت می‌تواند از این تیم جدا شود. او تا امروز 67 درصد از قرارداد فعلی اش را هم دریافت کرده و جای اعتراضی هم ندارد اما با ادامه این روند و با غیبت‌های متعدد احتمالا با جریمه سنگین باشگاه و ورود به حواشی خود ساخته خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب