سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51096
|
18:52 - 1399/12/07
نسخه چاپی

نماینده ایلام:

مدیران، احیای واحدهای تولیدی راکد استان را در دستور کار قرار دهند

مدیران، احیای واحدهای تولیدی راکد استان را در دستور کار قرار دهند
نماینده مردم حوزه شمالی ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: احیای واحدهای تولیدی راکد بعنوان مهم ترین بخش فعال اقتصاد ایلام باید در دستور کار مدیران قرار گیرد و موانع تولید این واحدها شناسایی و برطرف شود.

به گزارشايلام بيدار "سارا فلاحی"، نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان که با حضور مدیرکل پارلمانی وزارت اقتصاد و دارایی کشور برگزار شد، گفت: بخشی از مشکلات کشور مربوط به داخل است که با پیگیری اصولی، دقیق و منطقی می توان برای آنها چاره اندیشی کرد.

وی اظهار کرد: همچنان که منتقد برخی رفتارهای دولت و نمایندگان مجلس هستم، اما نگاه راهبردی و به دور از مسایل سیاسی باید برای رفع مشکلات موجود کشور اتخاذ شود.

نماینده مردم حوزه شمالی ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود: احیای واحدهای تولیدی راکد بعنوان مهم ترین بخش فعال اقتصاد ایلام باید در دستور کار مدیران قرار گیرد و موانع تولید این واحدها شناسایی و برطرف شود.

فلاحی اضافه کرد: چنانچه هر واحد تولیدی در استان به دلیل بروکراسی اداری و سایر مسایل تعطیل شود، دیگر سرمایه گذاران نیز رغبتی برای سرمایه گذاری در ایلام نخواهند داشت.

وی خواستار همکاری و کمک وزارت اقتصاد و دارایی برای احیای واحدهای تولیدی این استان شد و گفت: شرایط اقتصادی و کرونا عرصه را بر مردم تنگ کرده که نیاز است مسوولان در حد توان و با عزم جدی برای حل مشکلات و مسایل مردم چاره اندیشی کنند.

نماینده ایلام در مجلس همچنین خواستار مساعدت بیشتر وزارت اقتصاد در ارایه تسهیلات به کشاورزان و کارگران استان به خصوص در حوزه خرید واحدهای تولیدی که مشمول قانون گسترش و توسعه واحد های تولیدی هستند، شد و افزود: برای رونق اقتصادی در ایلام نیاز داریم وزارت اقتصاد سرمایه گذاری های مشترک اقتصادی در استان را در اولویت قرار دهد.

فلاحی از بانک های استان نیز خواست: برای رفع مشکل واحدهای تولیدی که اشتغال بخشی اعظمی از جوانان این استان را پوشش می دهند، اهتمام داشته باشند.

وی اضافه کرد: برای کمک به واحدهای تولیدی باید وزارت اقتصاد و دارایی با توجه به شرایط ایلام که در این مقطع حساس نیازمند سرمایه گذاری و رونق تولید است معافیت مالیاتی خود را برای این واحدها در نظر بگیرد.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: نتایج این نشست در خصوص رفع مشکل و موانع واحدهای تولیدی که امروز برگزار شده در مرکز مشخص می شود.

 

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب