سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51080
|
13:41 - 1399/12/06
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام خبر داد؛

۵۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می شود

۵۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می شود
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ رجب، ۵۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

به گزارشايلام بيدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ رجب میلاد پربرکت امیرالمومنین علی(ع) با تشکیل ستاد ویژه کمک مومنانه و در ادامه کمک‌های سپاه به نیازمندان، ۵۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد، ۳۰ هزار پرس در سطح شهر ایلام و ۲۰ هزار پرس غذای گرم در شهرستان‌ها با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، ائمه جمعه و جماعت و نیز هیات‌های مذهبی توزیع خواهد شد؛ همچنین به مناسبت این روز فرخنده، تعداد ۱۵ نانوایی در سطح شهر ایلام و مناطق حاشیه نشین به پخت نان صلواتی مشغول می‌شوند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: سپاه و بسیج از همان ابتدای شیوع کرونا وارد شد و روز به روز ظرفیت‌هایش را فعال‌تر کرد به گونه‌ای که می‌توان گفت امروز تمامی ظرفیت‌های سپاه و بسیج در خدمت مردم است.

وی ادامه داد: پاسداران از جنس مردم و برای مردم هستند یعنی فلسفه وجودی سپاه این است که در کنار مردم باشد، از امنیت و سلامت مردم دفاع کند و به کمک نیازمندان و آسیب دیدگان از این بیماری بشتابد.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب