سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51070
|
08:21 - 1399/12/06
نسخه چاپی

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در ایلام بستری هستند

۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در ایلام بستری هستند
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: هشت مورد جدید کرونا روز گذشته در مراکز درمانی استان بستری شدند و مجموع بستری های ایلام به ۲۶ نفر رسید.

به گزارشايلام بيدار،دکتر" محمد کریمیان "؛رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۶ بستری جدید مربوط به ایلام، یک بستری دهلران و یک بستری نیز از شهرستان آبدانان است.

وی با بیان اینکه شهرستان دره شهر در وضعیت نارنجی قرار دارد، افزود: شهرستان های ایلام، چوار، آبدانان و دهلران در وضعیت زرد و سایر شهرستان ها در وضعیت آبی قرار دارند.

دکتر کریمیان یادآور شد: تعداد مبتلایان و بستری های ناشی از کرونا در حال افزایش است و رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز ضروری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: روز گذشته ۳۹ ابتلای جدید به کرونا در استان ثبت شده و مجموع مبتلایان به ۲۵ هزار و ۷۱۲ نفر رسیده است.

وی تعداد بهبودیافتگان را ۲۴ هزار و ۳۵۶ نفر اعلام کرد و افزود: روز گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت نشد و مجموع فوتی ها تا این لحظه ۶۶۴ نفر است.

دکتر کریمیان به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم هشدار داد و گفت: با ورود کرونای جهش یافته انگلیسی به استان و ابتلای کودکان و نوجوانان مردم از ترددهای غیر ضروری به اماکن شلوغ خودداری کنند و دستورالعمل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب