سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51025
|
15:36 - 1399/12/04
نسخه چاپی

مبتلا شدن ۱۶ نفر در دهلران ایلام به کرونای انگلیسی

مبتلا شدن ۱۶ نفر در دهلران ایلام به کرونای انگلیسی
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: تعداد افراد مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در این شهرستان به ۱۶ نفر افزایش یافت.

به گزارشايلام بيدار "عبدالصاحب شریفی"، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت:شیوع کرونای جهش یافته در شهرستان دهلران نگران کننده است چرا که تنها در یک خانواده ۶ نفر به این نوع کرونا مبتلا شده اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید از سفر و ترددهای غیرضروری به استان خوزستان خودداری کنند، اظهار کرد: اگر مردم رعایت نکنند به طور قطع شاهد افزیش مبتلایان کرونای جهش یافته در شهرستان خواهیم بود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران افزود: تا کنون هزار و ۴۵۴ نفر در این شهرستان به کرونا مبتلا شده اند.

شریفی افزود: مجموع تست های پی سی آر رپید انجام شده در شهرستان چهار هزار و ۸۵۶ مورد بوده که از این تعداد ۵۲ مورد مثبت است.

وی یادآور شد: افراد مبتلا که در قرنطینه خانگی هستند در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور در مجامع عمومی، برابر قانون به عنوان تهدید علیه سلامت عمومی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد 

سرپرست شبر که بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: رعایت پروتکل ها و عدم حضور در تجمعات غیرضروری، پرهیز از هرگونه دورهمی حتی محافل کوچک خانوادگی، فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی همچنان تنها راه مقابله با کروناست.

 

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد