سرویس: خواندنی ها
کد خبر: 51011
|
08:30 - 1399/12/04
نسخه چاپی

سامان دادن به سبک زندگی دیجیتالی ضروری است

سامان دادن به سبک زندگی دیجیتالی ضروری است
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دشمن به بنیان خانواده هجمه کرده و از این رو سامان دادن سبک زندگی مردم در عصر دیجیتال و گام برداشتن در مسیر احیای روش صحیح زندگی ضروری شده است.

به گزارشايلام بيدار،حجت‌الاسلام والمسلمین قمی رئیسسازمان تبلیغات اسلامیدر مراسم رونمایی از سبد اول محصولات زندگی تبیان اظهار داشت: دشمنان به بنیان خانواده هجمه کرده‌اند که آسیب بزرگی را رقم زده است. 

وی گفت: گام برداشتن در مسیر احیای زندگی و نزدیک‌تر شدن به مسیر زندگی ائمه اطهار(ع)، پیدا کردن مسیر صحیح زندگی افراد و خانواده‌ها در عصر شبکه‌ها و دیجیتال است. 

قمی بر ضرورت سامان دادن بهسبک زندگیافراد در زندگی دیجیتالی و عصر فضای مجازی تأکید کرد و گفت:  این موضوع یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب (عبور از چهل‌سالگی انقلاب) بوده است. 

وی توضیح داد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، هجمه به خانواده‌ها از سوی دشمنان را جدی توصیف کرده‌اند و خواستار جهاد همه‌جانبه و هوشمندانه برای مقابله با این آسیب شده‌اند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: در شرایطی که زندگی دیجیتال ابعاد مختلف زندگی افراد را تحت تأثیر قرار داده است، چاره‌ای جز اقدام هوشمندانه نداریم و باید حرف جدیدی از جنس پیشرفت و آماده کردن جوانان در این فضا داشته باشیم. 

وی گفت: در این مسیر هم چشم امید به جوانان است؛ جوانانی که در جامعه‌ای مذهبی ریشه دارند و می‌توانند با آماده شدن برای حضور هوشمندانه در عرصه زندگی دیجیتال نقش فعالی ایفا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب